۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۲ اردیبهشت)

عصر کالا- جدول پرطرفدارترین گوشی‌ها نشان می‌دهد که معرفی محصولات جدید تغییر زیادی در فهرست این هفته ایجاد نکرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۲ اردیبهشت)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این هفته چند گوشی جدید رونمایی و معرفی شدند. عموما وقتی این اتفاق میفتد بعضی از این گوشی‌ها به لیست پرطرفداترین‌های هفته ما اضافه می‌شوند اما مثل این که قرار نیست در این هفته همچین چیزی را ببینیم.

    تقریبا هیچکدام از این گوشی‌های جدید نتوانستند از پله‌های رقابت پرطرفدارترین‌های هفته بالا بیایند و در فهرست امروز حضور داشته باشند. البته این را فراموش نکنیم که دو عدد از گوشی‌های جدید با هر مشکلی که بود که خود را به فهرست پرطرفداترین‌های هفته رساندند اما متاسفانه توانستند در دو جایگاه آخر قرار بگیرند. گوشی لنوو Z6 پرو - Lenovo Z6 Pro در مقام نهم قرار دارد و ردمی Y3 پس از آن در جایگاه دهم نشسته است.

    در صدر این فهرست گوشی گلکسی A50 سامسونگ قرار دارد. این دستگاه هوشمند هفته گذشته نیز صدر نشین بوده است و از آن موقع تا به الان تاج پادشاهی خود را حفظ کرده است. پس از آن گوشی از شرکت شیائومی دیده می‌شود. شیائومی ردمی نوت 7 در مقام دوم قرار دارد. در واقع گوشی شیائومی بین دو سامسونگ گلکسی A قرار دارد زیرا در جایگاه سوم گلکسی A70 دیده می‌شود.

    برای دو گوشی بعدی اتفاق ناخوشایندی رخ داده است. گوشی هوآوی P30 پرو که هفته گذشته در مقام سوم بود به جایگاه چهارم تنزل پیدا کرد البته این تنزل جایگاه برای گوشی سامسونگ گلکسی A80 بیشتر نیز بوده است. این گوشی از هفته گذشته یکی از سه گوشی اول فهرست پرطرفدارترین‌ها بود اما حالا در مقام پنجم قرار دارد.

    اما برای دو گوشی بعدی اوضاع از سه هفته پیش تاکنون تغییری نکرده است. گوشی‌های هوآوی P30 Lite و ردمی نوت 7 پرو هنوز در مقام‌های ششم و هفتم قرار دارند. این مسئله در حالی است که گلکسی A60 از فروش خود برای بالاتر بردن مقامش استفاده کرده و اکنون در جایگاه هشتم قرار دارد. سه گوشی که هفته گذشته در این فهرست حضور داشتند اما اکنون نیستند شامل دو گوشی هوشمند از سامسونگ با نام‌های گلکسی +S10 و گلکسی A30 و یک گوشی از هوآوی با نام P30 می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر