رونمایی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی تا یک ماه دیگر

عصر کالا- سامسونگ و ال جی قصد دارند از گوشی‌های میان رده خود در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ رونمایی کنند.

رونمایی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی تا یک ماه دیگر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی سامسونگ از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 9 منتشر شد، حالا گزارش های دیگری نیز در فضای مجازی اینترنت منتشر شده است که این بار خبر از معرفی گوشی های میان رده سامسونگ و ال جی می دهد.

    این دو غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارند در نمایشگاه CES که قرار است در ژانویه سال آینده میلادی 2018 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار شود، از گوشی های جدید خود رونمایی کنند. طبق این گزارش ها، سامسونگ می خواهد از گوشی های سری آ یعنی گلکسی  A8   و  A8+خود پرده برداری کند و ال جی نیز سری کا (K) یعنی مدل 2018 گوشی LG K10 را معرفی کند.

    البته هیچ کدام از این اطلاعات و گزارش‌ها رسمی نیست اما این پیش بینی‌ها چندان هم دور از انتظار و واقعیت نیست چرا که گوشی‌های میان رده مذکور همواره پس از معرفی گوشی های پرچمدار معرفی می شوند.

    هرچند که زمان دقیقی برای رونمایی از محصولات جدید و جذاب این شرکت کره ای اعلام نشده است اما برآورد شده است که زمان تقریبی این نمایشگاه حدود 9 تا 12 ژانویه سال 2018 باشد.

    بنظر می رسد ویژگی‌های خوب پرچمداران جدید سامسونگ به میان رده‌هایش هم رسیده باشد؛ به عنوان مثال می توان انتظار داشت این گوشی‌های جدید از طراحی بدون حاشیه، نمایشگاه بزرگ و کشیده سوپر امولد با ابعاد 18:9 ، قابلیت پرداخت الکترونیک سامونگ پی، امکانات هوش مصنوعی نظیر بیکسبی بهره ببرند.

    با اینکه پیش بینی می شود طراحی سخت افزاری این گوشی های شباهت زیادی به گوشی های پرچمدار سامسونگ داشته باشد، اما با توجه به تصاویری که تاکنون به بیرون درز کرده است، می توان دریافت که خبری از صفحه نمایش با لبه منحنی نیست.

    از ویژگی های گوشی میان رده ال جی ، مدل 2018 ال جی K10 می توان به یک نمایشگر با اندازه 5.3 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 ، پردازنده چهار هسته‌ای، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و سرویس پرداخت LG Pay اشاره کرد.

    حالا باید تا زمان رونمایی و معرفی این محصولات جدید در نمایشگاه CESلاس وگاس که در ژانویه 2018 ( یک ماه آینده ) برگزار می شود، منتظر بمانیم که آیا این اطلاعات فاش شده یا پیش بینی شده صحت دارد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر