عرضه جهانی گلکسی نوت اف ای احتمالا در ماه جاری آغاز می‌شود

عصر کالا- عرضه جهانی گلکسی نوت اف ای به احتمال بسیار زیاد در ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد.

عرضه جهانی گلکسی نوت اف ای احتمالا در ماه جاری آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، می‌توان انتظار داشت نسخه جدید گلکسی نوت 7 به زودی به بازارهای بیشتری وارد می‌شود.
    سامسونگ گلکسی نوت اف ای هفته گذشته رونمایی شد تا کاربران علاقه‌مند به پرچمدار ناموفق پیشین سری نوت، بار دیگر بتوانند این محصول را در قالبی جدید مشاهده کنند. اگرچه مقایسه گلکسی نوت اف ای با گلکسی نوت 7 اورجینال نشان داد تفاوت آن‌چنان زیادی در محصول جدید وجود نداشته و از طرفی قیمت آن تقریبا بالا محسوب می‌شود، اما همچنان کاربران زیادی به خرید آن تمایل دارند. مشکل اینجاست که سامسونگ این گوشی موبایل را در ابتدا فقط در کره جنویی عرضه کرد و هیچ صحبتی درباره عرضه آن به بازارهای سراسر جهان به میان نیاورد.

    از آنجایی که تعداد دستگاه‌های ترمیم شده محدود هستند، پیش‌بینی می‌شد تمامی آن‌ها در همان کره جنوبی به فروش می‌روند، اما بر اساس گزارش جدید منتشر شده در The Korea Herald، سامسونگ تعداد مشخصی از آن‌ها را در این کشور به فروش خواهد رساند و احتمالا باید منتظر عرضه جهانی گلکسی نوت اف ای باشیم. البته، قرار نیست علاوه بر 400 هزار دستگاه اولیه، مجددا تعداد بیشتری تولید شوند.
    عرضه جهانی گلکسی نوت اف ای ، همچنان در هاله‌ای از ابهام
    هنوز درباره بازارهای مقصد این محصول اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم، اما بر اساس گفته‌های سامسونگ، حداقل مطمئنیم گلکسی نوت 7 هرگز در ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهد شد. اما سایر مناطق، به احتمال زیاد آن را در ماه جاری میلادی دریافت می‌کنند.
    بعید به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه کلانی برای نسخه ترمیم شده گلکسی نوت 7 داشته باشد. جدیدترین پرچمدار این سری یعنی گلکسی نوت 8 در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود و به همین دلیل این غول کره‌ای، مطمئنا تمامی تمرکز خود را بر روی این محصول خواهد گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر