با باتری ٤ هزار میلی آمپری؛

گلکسی نوت ۹ رونمایی شد

مجهز به سیستمی برای جلوگیری از داغ شدن گوشی

عصر کالا- سامسونگ از گلکسی نوت ۹ با باتری ٤ هزار میلی آمپری و سیستمی نوین برای اجتناب از داغ شدن دستگاه رونمایی کرده است.

گلکسی نوت ۹ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر،  سامسونگ از گلکسی نوت٩ رونمایی کرد. این موبایل شامل یک قلم S Pen مجهز به بلوتوث است. همچنین این موبایل مجهز به یک نمایشگر در ابعاد فبلت است.

    این نمایشگر ٦.٤ اینچی و سوپر آمولد Infinity است.  شرکت سازنده ادعا می کند دستگاه مذکور سرعت بسیار بالایی دارد و در ٤ رنگ عرضه می شود.

    همچنین باتری دستگاه ٤ هزار میلی آمپری است. سامسونگ ادعا می کند نوت٩ با توجه به ارائه بازی های رایانه ای ساخته شده است. این موبایل از ٢٤ آگوست در انگلیس  با قیمت ٩٩٩ دلار برای نسخه ای با حافظه ١٢٨ گیگابایتی و ١٢٤٩ دلار برای نسخه دیگر با حافظه ٥١٢ گیگابایتی عرضه می شود.

    موبایل با حافظه ٥١٢ گیگابایتی قابلیت افزودن حافظه میکرو اس دی ٥١٢ گیگابایتی را نیز دارد به این ترتیب حافظه دستگاه به یک ترابایت می رسد.

    علاوه بر آن دستگاه مجهز به تراشه کوالکام اسنپ دراگون ٨٤٥ و ٨ گیگابایت RAM است.  گلکسی نوت ٩  همچنین مجهز به سیستم  Water Carbon Cooling System  است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند.

    سامسونگ این موبایل را در رویدادی در نیویورک رونمایی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر