دوربین باکیفیت و باتری قدرتمند، ابزار جدید اپل برای بازار موبایل

عصر کالا- کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که علاقمندان به گوشی‌های مجهز به دوربین باکیفیت و با طول عمر بالای باتری بدون شک از خریداری و استفاده از آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس لذت خواهند برد.

دوربین باکیفیت و باتری قدرتمند، ابزار جدید اپل برای بازار موبایل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، حدود دو هفته پیش بود که اپل در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی از جدیدترین محصولاتش اعم از سه مدل جدید و متفاوت از گوشی‌های هوشمند خود، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی و پرده‌برداری کرد و بدین وسیله نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جذب کرد.

    آیفون 11 در واقع جایگزینی برای نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی آیفون ایکس آر در سال گذشته است و نسخه‌های آیفون 11 پرو و 11 پرومکس نیز جانشین گوشی آیفون ایکس‌اس و ایکس اس مکس به شمار می‌روند.

    در واقع سومین لنز دوربینی که به این دو مدل گوشی اضافه شده است موجب اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همچنین آنتن دهی فوق العاده ای نیز دارد که در کنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باکیفیت و شارژر 18 واتی توجه و رضایت کاربران را به سمت و سوی خود جلب می‌کند.

    بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، با توجه به قابلیت‌های مذکور، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که علاقمندان به گوشی‌های مجهز به دوربین باکیفیت و همچنین باتری‌های قدرتمند با توان شارژدهی بالا بهتر است به خریداری و استفاده از مدل‌های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس فکر کنند چراکه به عقیده آنها احتمالا از تصمیم خود رضایت کامل خواهند داشت.  

    از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو مدل از گوشی‌های جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. نمایشگر آیفون 11 پرو 5.8 اینچ و آیفون 11 پرومکس 6.5 اینچ است. با وجود اینکه در اندازه نمایشگر گوشی‌ها تفاوتی ایجاد نشده، ولی این مدل‌ها نسبت به گوشی‌های سابق سبک تر هستند.

    2. هر دو این گوشی‌های هوشمند از جنس استیل ضد زنگ بوده و پوشش نوری "PVD" در آنها به کار گرفته شده است.

    3. می‌توان گفت تمرکز اصلی آیفون‌های پرو جدید روی دوربین‌های آنها بوده است و هر دوی آنها سه دوربین با ویژگی‌های جدید دارند.

    4. دوربین‌های این دو گوشی حالت پشتیبانی از عکاسی در شب و نور کم را نیز دارند که باعث می‌شود در نور کم شب، کیفیت عکس‌ها بهبود یابد.

    5. در این دو مدل گوشی هم تراشه A13 بیونیک استفاده شده است. عمر باتری آیفون پرو 4 ساعت بیشتر از آیفون  XS است و آیفون پرو مکس هم 5 ساعت بیشتر از آیفون XS Max توان شارژدهی دارد. همچنین قابلیت شارژ سریع نیز به گوشی های مذکور افزوده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر