آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد

محصول ارزان قیمت اپل در ایران قیمتی میلیونی دارد!

عصر کالا- آیپد ۹.۷ اینچی جدید شرکت اپل به عنوان یک محصول جدید و اقتصادی وارد بازار ایران شدع است و در ایران دارای قیمتی به مراتب بالا و نجومی است.

محصول ارزان قیمت اپل در ایران قیمتی میلیونی دارد!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  ایلنا، شرکت اپل در روز اول فرودین ماه 96 در سکوت خبری اقدام به رونمایی از محصولاتی جدید کرد که یکی از این محصولات جدید، آیپد جدید 9.7 اینچی است که نسبتی با خانواده آیپدهای پرو و آیپدهای ایر این شرکت ندارد و یک محصول مجزا تلقی می‌شود.

    آیپد 9.7 اینچی جدید دارای ظاهری همچون خانواده آپید ایر است اما ضخامت این آیپد در مقایسه با آیپد ایر 2 از 6.1 میلی‌متر به 7.5 میلیمتر افزایش یافته است و وزن آن نیز از 437 گرم به 469 گرم، افزایش یافته است. همچنین

    در نسل جدید آیپد 9.7 اینچی شاهد استفاده از چیپست پردازنده 64 بیتی اپل A9 به عنوان یک پردازنده نسبتا قدیمی اما قدرتمند، صفحه نمایش 9.6 اینچی با وضوح تصویر 2048 در 1536 پیکسل با روشنایی بالاتر و 32 و 128 گیگابایت حافظه داخلی یعنی دقیقا دو برابر آیپد ایر 2 هستیم. همچنین این دستگاه به سنسور تشخیص اثر انگشت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 1.2 مگاپیکسلی مجهز شده است.

    می‌توانید آیپد 9.7 اینچی جدید شرکت اپل را در نسخه 32 و 128 گیگابایت بدون قابلیت سیم کارت با قیمت 1 میلیون و 920 و 2 میلیون و 350 هزار تومان در بازار خریداری کنید که به همین دلیل خرید آن توصیه نمی‌شود و بهتر است به سراغ آیپد ایر 2 و یا آیپد مینی 4 بروید و یا منتظر کاهش قیمت آیپد 9.7 اینچی جدید تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر