ال جی وی ۳۰ مجهز به نمایشگر اولد خواهد بود؛ عرضه در ماه سپتامبر

عصر کالا- گوشی ال جی وی ۳۰ (LG V۳۰) نخستین گوشی مجهز به نمایشگر اولد ال جی است که در سپتامبر عرضه خواهد شد. این گزارش از منابع ناشناسی به دست آمده است.

ال جی وی ۳۰ مجهز به نمایشگر اولد خواهد بود؛ عرضه در ماه سپتامبر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از زومیت, ال جی در نظر دارد از پنل های اولد برای گوشی های بالارده سال جاری خود استفاده کند. با استناد به گفته‌های منابع ناشناس، رسانه‌ها گزارش داده‌اند که گوشی هوشمند ال جی وی 30 نخستین گوشی این برند کره‌ای خواهد بود که از تکنولوژی اولد برخوردار است.
    این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ال جی قصد دارد از این گوشی در سپتامبر 2017، تقریبا 2 ماه زودتر از معرفی V20 در سال گذشته رونمایی کند. از آنجایی که ال جی معمولا در گوشی های سری V خود از نمایشگرهایی با ابعاد و اندازه بزرگ استفاده می‌کند، ما انتظار داریم از نظر ابعاد آن چیزی هم اندازه گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ باشد. منابع اینگونه می‌گویند:
    اغلب نمایشگرهای اولد که در نیمه دوم سال در شرکت Gumi E5 ال جی دیسپلی تولید خواهند شد، همراه گوشی ال جی وی 30 ، بر روی گوشی های هوشمند ال جی الکترونیکس استفاده خواهند شد. برخی از اولدهای تولید شده در اختیار گوشی سازان چینی قرار خواهد گرفت تا آن‌ها را امیدوار به رقابت هرچه نزدیکتر با سامسونگ و اپل نگه دارد.
    پس از ال جی وی 30 ، ال جی جی 7 نیز مجهز به نمایشگر اولد خواهد بود

    سرانجام، این منابع نامشخص فاش کرده‌اند که پنل اولد ال جی از ماه جولای به تولید انبوه رسیده و بر روی پرچمدار سال 2018 آن‌ها، گوشی ال جی جی 7 (LG G7) به عنوان دومین گوشی اولد ال جی نیز قرار خواهد گرفت. بدیهیست که هرگونه اطلاعات به دست آمده از منابع ناشناس می‌تواند شایعه‌ای بیش نباشد، اما قابل حدس است که ال جی به دنبال راهی جدید برای خود در تجارت موبایل است. هر شرکتی می‌تواند به سمت استفاده از پنل های اولد مدرن برود و تولید پنل های خود را در دست بگیرد که بی‌تردید امری سودآور است. ال جی نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود.
    به طور مثال سامسونگ مدتهاست به تولید نمایشگرهای سوپر آمولد می‌پردازد و در حال حاضر 95 درصد بازار گوشی های اولد را در اختیار خود دارد که می‌تواند یک انحصار بسیار سفت و سخت برای این کمپانی تلقی شود. حال آن‌ها به دنبال بستن قرارداد با کمپانی های دیگری همچون اپل هستند تا قلمرو خود را بیش از آنچه که هست گسترش دهند. ال جی نیز بدون شک می‌خواهد قطعه‌ای تاثیرگذار از این پازل باشد؛ اما این مهم است که برخی از زمان‌ها شما پیش از تولید باید سرعت خود را افزایش دهید. یک تحلیلگر صنعت صفحات نمایش در این مورد می‌گوید:
    ممکن است برای ال جی دیسپلی رسیدن به جایگاه مشابهی با رقیب دیرینه خود، سامسونگ دیسپلی زمان بر باشد. در اینجا طیف وسیعی از مسائل مانند اختراعات ثبت شده و زنجیره تامین برای تجهیزات اولد و متریال‌های آن وجود دارد که باید حل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر