آیفون ۲۰۱۹ با سه لنز عرضه می شود

عصر کالا- اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۹ آیفون را با تغییراتی اساسی روانه بازار کند که از جمله آنها می توان به استفاده از سه لنز در طراحی دوربین پشتی این گوشی اشاره کرد.

آیفون ۲۰۱۹ با سه لنز عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، با طراحی دوربین آیفون 2019 به این شیوه می توان انتظار داشت که قابلیت های تازه ای به دوربین مذکور اضافه شود که آن را تا حد یک دوربین حرفه ای با امکانات منحصر به فرد ارتقا می دهد.

    هر یک از این لنزها با دقت 12 مگاپیکسلی طراحی می شوند تا در نهایت دوربینی قدرتمند برای عکاسی و فیلم برداری ازطریق آیفون در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

    آیفون های فعلی معمولا دارای یک یا حداکثر دو لنز هستند و استفاده از دو لنز به منظور افزایش قدرت زوم و افزودن عمق به تصاویر به خصوص در زمان تهیه تصاویر پرتره صورت می گیرد.

    لازم به ذکر است که این تغییرات مربوط به آیفون های جدیدی که قرار است پاییز امسال عرضه شوند، نبوده و مربوط به آیفونهای سال 2019 است که در پاییز همان سال در دسترس خواهند بود.

    مشهورترین گوشی دارای دوربین سه لنزه در بازار متعلق به شرکت چینی هواوی بوده و پی 20 پرو نام دارد که دارای سه لنز با دقت های 40، 20 و 8 مگاپیکسل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر