گلکسی اس ۸ اکتیو با شناسه مدل SM-G۸۹۲A در دست تولید است

عصر کالا- گزارش جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه گلکسی اس ۸ اکتیو سامسونگ با شناسه‌ی مدل SM-G۸۹۲A در دست تولید است.

گلکسی اس ۸ اکتیو با شناسه مدل SM-G۸۹۲A در دست تولید است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت؛ در حالی‌که حدود یک هفته تا عرضه‌ی جهانی گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 باقی مانده، گزارشی در مورد یک مدل جدید از این پرچمدار در دسترس قرار گرفته است. این گزارش در مورد گلکسی اس 8 اکتیو سامسونگ بوده که در واقع مدل مقاوم‌تری از پرچمدار کنونی این شرکت است. بر این اساس به نظر می‌رسد که گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 اکتیو واقعا وجود دارد و شناسه‌ی مدل آن هم SM-G892A است.

    در این گزارش که توسط وب‌سایت سم‌موبایل منتشر شده، آمده است که گلکسی اس 8 اکتیو به صورت انحصاری توسط اپراتور AT&T به‌فروش خواهد رسید که البته این مورد چندان هم جای تعجب ندارد، زیرا در گذشته نیز مدل اکتیو گوشی‌های هوشمند سامسونگ توسط این اپراتور به صورت انحصاری در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. کدنام گلکسی اس 8 اکتیو Cruiser است اما در گزارش سم‌موبایل هیچ جزئیات دیگری در این مورد بیان نشده و به همین دلیل فعلا اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی محصول یاد شده در دسترس نیست.

    در هر حال اگر نگاهی به مدل‌ اکتیو گوشی‌های هوشمند پرچمدار سال‌های قبل سامسونگ داشته باشیم، تا حدودی می‌توانیم ویژگی‌های گلکسی اس 8 اکتیو را پیش‌بینی کنیم. در حال حاضر گلکسی اس 7 اکتیو با گواهی آی‌پی 68 (ضد آب و ضد گرد و غبار) عرضه می‌شود و بنابراین می‌توان انتظار داشت که همین روند برای گلکسی اس 8 اکتیو نیز ادامه یابد و این محصول نیز ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. افرون بر آنچه گفته شد انتظار می‌رود این دستگاه از نمایشگری مقاوم و نشکن بهره ببرد،  به نحوی که با افتادن گوشی و وارد آمدن ضربات عادی هیچ مشکلی برای نمایشگر آن به وجود نیاید.

    نکته‌ی جذاب در مورد تمام گلکسی‌های سری اکتیو سامسونگ این است که این محصولات معمولا مقاومت بالایی در شرایط نامساعد از خود نشان می‌دهند. وقتی یک گوشی‌هوشمند مقاوم خریداری می‌کنید یعنی خیالتان به میزان بسیار زیادی از بابت وارد آمدن ضربات و آسیب به سخت‌افزار داخلی دستگاه راحت است، اما اگر گلکسی اس 7 اج را در نظر بگیریم این محصول از نظر جنس بدنه تفاوت‌هایی با مدل معمولی اس 7 داشت. شاید همین مورد برای گوشی گلکسی اس 8 اکتیو نیز تکرار شود و برای به‌دست آوردن مقاومت بالاتر سامسونگ مجبور به تغییر یکسری از موارد به‌کار گرفته شده در بدنه‌ی این مدل شود.

    باید منتظر بمانیم تا سامسونگ جزئیات بیشتری در مورد این مدل از گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 منتشر کند. سامسونگ تا پیش از معرفی گوشی‌هوشمند گلکسی اس 7 اکتیو هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این دستگاه منتشر نکرده بود و به همین سبب احتمالا امسال نیز همین وضعیت تکرار خواهد شد و تا زمان معرفی گلکسی اس 8 اکتیو هیچ جزئیات رسمی‌ از این محصول در دسترس قرار نخواهد گرفت. سم‌موبایل اعلام کرده با توجه به زمان عرضه‌ی گلکسی اس 7 اکتیو،  گلکسی اس 8 اکتیو احتمالا در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و به‌نظر می‌رسد این پیش‌بینی تا حدود زیادی قابل قبول است.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر