نوکیا ۵ با قیمت مناسب وارد بازار ایران شد

عصر کالا- دیروز شاهد ورود نوکیا ۵ به بازار کشورمان هستیم. در ادامه مطلب می‌توانید از قیمت و مشخصات این گوشی آگاه شوید. با ما همراه باشید.

نوکیا ۵ با قیمت مناسب وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، گوشی‌های جدید نوکیا آن‌چنان در بازار کشورمان سرزبان‌ها نیفتاده‌اند و بسیاری از خریداران ممکن است اطلاعی از ورود مجدد نوکیا به بازار نداشته باشند یا ترجیح نمی‌دهند گوشی بدون گارانتی و پشتیبانی رسمی خریداری کنند. مدتی پیش شاهد ورود نسخه جهانی نوکیا 6 و نوکیا 3 به وارد بازاز کشورمان بودیم. نوکیا 6 اکنون نیز به ثبات قیمت‌ رسیده و نوکیا 3 نیز به تازگی وارد بازار شده و این روزها یافتنش کمی سخت است. به هر حال به زودی شاهد عرضه گوشی‌های جدید نوکیا به صورت رسمی با گارانتی معتبر خواهیم بود. نوکیا 5 گوشی میان‌رده نوکیا است و جایگاهش همان‌طور که از نام آن پیداست از لحاظ سخت‌‌افزاری میان نوکیا 3 و نوکیا 6 قرار می‌گیرد.

    همان طور که پیش‌بینی کرده بودیم این گوشی 15 تیر 1396 وارد بازار کشورمان شده است. نوکیا 5 قیمت نسبتا خوبی دارد نسبت به دیگر گوشی‌های همرده از نظر قیمت که توسط برندهای دیگر ساخته می‌شود کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارد. اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند با قیمت زیر 700 هزار تومان دارید نوکیا 5 یکی از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود و به زودی با کاهش قیمت همراه خواهد بود.

    Nokia 5 را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 700,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

    نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر