اسپاتیفای قابلیت جدیدی به پلت‌فرم‌اش افزود

عصر کالا- اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (spotify) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران حتی درصورت حذف حافظه پنهان گوشی، بتوانند به تاریخچه دانلودهای خود دسترسی پیدا کنند.

اسپاتیفای قابلیت جدیدی به پلت‌فرم‌اش افزود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم عامل اندروید،  iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملا قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

    بر این اساس دیگر نگران پاک شدن حافظه پنهان ( cache) در برنامه پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای نباشید چراکه این اپلیکیشن اعلام کرده است که از این پس کاربران با پاک کردن حافظه نهان (cache) اپلیکیشن اسپاتیفای در گوشی خود، همچنان می‌توانند به تاریخچه آهنگ‌های دانلودشده خود در این برنامه دسترسی داشته باشند.

    اسپاتیفای با جذب  75 میلیون مشترک و 99 میلیون کاربر رایگان و همچنین میزبانی از 170 میلیون کاربر فعال ماهانه و 75 میلیون مشترک پولی را توانست از رقیب دیرینه خود، اپل، پیشی بگیرد چراکه طبق آخرین آمار، تعداد کاربران رایگان اپل موزیک 40 میلیون است، این در حالیست که اسپاتیفای 99 میلیون کاربر دارد که به طور رایگان از آن استفاده می کنند.

    بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند. ایالات متحده به تنهایی حدود 40 درصد از درآمد سرویس‌های موسیقی در جهان را به خود اختصاص داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر