کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل

عصر کالا- بعد از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر وجود نقص صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ ایکس ال گوگل منتشر شد، سامسونگ با استفاده از موقعیت بوجود آمده، نمایشگر گوشی های خود را تبلیغ کرد.

کُری‌خوانی سامسونگ برای گوگل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گزارش‌های منتشر شده حاکی است که در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند گوگل مدل پیکسل 2 ایکس ال مشکل سوختگی پیکسل‌ها وجود دارد و این مشکل در اثر استفاده چند روزه از گوشی برای کاربران ایجاد شده است.

    اما شرکت گوگل مدعی شده است که صفحه نمایش بکار گرفته شده در این گوشی به هیچ عنوان با صفحه نمایش گوشی‌های دیگر متفاوت نیست و کاملا مشابه پنل های اولد سایر گوشی‌های هم رده آن است.

    شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از غول‌های تکنولوژی فعال در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند، از موقعیت بوجود آمده استفاده کرده و کیفیت بالا و وضوح تصویر صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند خود را به رخ گوگل کشیده است.

    مشکل و نقص در پیکسل‌های صفحه نمایش گوشی‌های پیکسل 2 ایکس ال بر میزان خرید و فروش گوشی های هوشمند ساخت گوگل سایه انداخته است و همین مساله شاید موجب شده است شرکت‌های رقیب و غول‌های تکنولوژی در سراسر جهان، به تبلیغات کیفیت محصولات خود بپردازند.

    از جمله بزرگترین شرکت‌های رقیب، سامسونگ است که این فرصت بوجود آمده را غنیمت دانسته و به رقابت با گوگل پرداخته است. سامسونگ از تولیدکنندگان مطرح نمایشگرهای اولد در بازار است و پنل‌های سطح بالایی عرضه می‌کند.

    سامسونگ به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که در آن بسیاری از تحلیلگران به بررسی گوشی‌های ساخت سامسونگ پرداخته اند و همگی از کیفیت بالای این نمایشگرها سخن می گویند. 

    در این ویدیوی 30 ثانیه‌ای مطرح‌ترین بررسی‌کنندگانی که می‌توانید در یوتیوب پیدا کنید، حضور دارند. برش‌های ویدیویی از بررسی‌های آنان از دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 گرفته شده است.

    در واقع می توان گفت که این حرکت سامسونگ طعنه‌ای به گوگل به شمار می‌رود. البته سامسونگ می‌خواهد توجه گوگل را به سمت و سوی خود بکشاند تا این شرکت در آینده، برای تهیه و تامین پنل‌های اولد، از کمک سامسونگ بهره بگیرد.

    البته گوگل اعلام کرده است که به‌زودی قرار است با انتشار به‌روزرسانی‌هایی در آینده نزدیک، عمر صفحه نمایش اولد بکار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند پیکسل 2 ایکس ال را به حداکثر برساند.

    گوگل همچنین اقدام دیگری برای جلب رضایت و اطمینان بخشی به کاربران و خریداران گوشی مذکور انجام داده است و آن اینکه گارانتی و ضمانت گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال را به دو سال افزایش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر