رونمایی از هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند جدید

عصر کالا- سونی در کنار رونمایی از دو پرچمدار جدید، از هدفون‌های بی‌سیم هوشمند خود تحت عنوان اکسپریا ایر دو نیز رونمایی کرد.

رونمایی از هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کنگره جهانی موبایل، هم‌اکنون در شهر بارسلون اسپانیا درحال برگزاری است و بدون شک، می‌تواند در زمینه علم و فناوری اتفاق بیفتد.

    سونی در نخستین روز از آغاز به کار رسمی این رویداد بزرگ، از دو پرچمدار جدیدش یعنی اکسپریا ایکس زد 2  و نسخه کامپکت آن رونمایی و توجه بسیاری از طرفداران و کاربران جلب کرد. از آنجا که مدت‌هاست بازار هدفون‌های بی‌سیم هوشمند با قابلیت اتصال به دستیارهای صوتی هوشمند، داغ شده، سونی نیز با معرفی یک نسخه اختصاصی از این هدفون‌های بی سیم به جمع سازندگان و ارائه‌دهندگان این محصولات نوین پیوست.

    هدفون های بی‌سیم هوشمند سونی که اکسپریا ایر دو (Xperia Ear Duo ) نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کیفیت بالا به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش بسپارند، تماس های صوتی برقرار کنند و پس از اتصال به دستیارهای صوتی گوشی‌های هوشمند، دستورهای صوتی داده و به کارهای خود برسند.

    سونی در این رویداد پس از رونمایی این هدفون‌ها، اعلام کرده است که اکسپریا ایر دو قرار است در ماه مه سال جاری 2018 میلادی در دو رنگ طلایی و مشکلی روانه بازارهای جهانی شود. گفته می‌شود قیمت این محصول جدید و زیبا حدود 280 دلار خواهد بود.

    در اصل می‌توان گفت که اکسپریا ایر دو نسخه پیشرفته و تکامل یافته هدست‌های بلوتوث‌دار سونی هستند که از نخستین بار در سال 2016 میلادی به بازار عرضه شدند اما هرگز نتوانستند به فروش موفقیت‌آمیزی دست یابند.

    نخستین بار سونی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین از مدل مفهومی این هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند خود نام برد و اعلام کرد که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست. به نظر می‌رسد سونی نیز به منظور رقابت با ایرپاد اپل، پیکسل بادز گوگل و گیر آیفون سامسونگ به فکر ساخت و عرضه این هدفون‌های بی سیم و هوشمند افتاده است.

    اما برخلاف سایر محصولات رقبای خود، اکسپریا ایر دو ابعاد و اندازه چندان کوچکی ندارد. همچنین این محصول از استاندارد IPX2 برای مقابله با نفوذ آب (مانند باران) برخوردار است. 

    به گفته سونی، کاربران با استفاده از این هدفون قادر خواهند بود از قابلیت شنیداری دوگانه و نویز کنسلینگ لذت برده و به راحتی با دستیارهای صوتی همچون گوگل اسیستنت ارتباط برقرار کنند. اعلان‌های صوتی مربوط به تقویم، سرخط خبرها و دیگر عناوین نیز از این هدست پخش خواهند شد و به طور کلی می‌توان گفت تجربه جذاب و متفاوتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر