ارائه رابط کاربری ZenUI ۴.۰ برای تلفن های هوشمند قدیمی ایسوس

عصر کالا- شرکت ایسوس از ارائه رابط کاربری جدید ZenUI ۴.۰ برای تلفن های هوشمند قدیمی این شرکت خبر داد.

ارائه رابط کاربری ZenUI ۴.۰ برای تلفن های هوشمند قدیمی ایسوس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایسوس همچنان به دنبال به روز رسانی بعضی از تلفن های هوشمند خود با نرم افزار رابط کاربری جدید خود است. ZenUI 4.0 رابط کاربری جدیدی است که حتی اگر گوشی های قدیمی این شرکت آن را از ابتدا نداشته باشند نیز می توانند با آن به روز شوند.

    حدود دو هفته پیش بود که ایسوس رابط کاربری ZenUI 4.0 را به ZenFone 4 Max منتقل کرد و وعده داده بود که سایر گوشی های هوشمند در این سری نیز این رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد. در اوایل این هفته، این شرکت شروع به عرضه یک آپدیت جدید برای ZenFone 3 Max کرد که شامل ZenUI 4.0 می شد.

    ZenUI 4.0 در هسته خود ساده تر، هوشمند تر و سریعتر از همیشه شده است. در ادامه با ویژگی های جدید این رابط کاربری آشنا خواهیم شد.

    رابط کاربری سبک تر و جمع و جور: به صورت کلی، رابط کاربری ZenUI 4.0 شلوغی کمتری دارد و کار با آن ساده تر است و انیمیشن های آن سریعتر شده اند.
    گالری مجهز به هوش مصنوعی: اپلیکیشن گالری قادر به شناسایی اشخاصی است که شما شناسایی می کنید، اپلیکیشن آن ها را به درستی برچسب گذاری کرده و عکس های مربوط به این افراد را در گروه های مشخصی وارد می کند.
    قابلیت Safeguard: این قابلیت به شما امکان می دهد تا موقعیت مکانی خودتان را با دوستان مورد اعتمادتان به اشتراک بگذارید یا اینکه به سرعت با مخاطبین اضطراری خودتان تماس بگیرید.
    قابلیت Twin Apps: این قابلیت با ایجاد یک کپی از اپلیکیشن اجتماعی یا ارتباطی مد نظر شما؛ امکان دسترسی همزمان از طریق دو حساب کاربری را به شما می دهد.
    قابلیت Game Genie:  شما می توانید نحوه بازی خودتان را ضبط کرده و در YouTube به صورت زنده پخش کنید. حالت Lock (قفل)، باعث غیرفعال شدن دکمه های راهبری زیر گوشی در حین بازی می شود که مانع فشار دادن تصادفی آنها شده و بازی شما را از هرگونه خللی مصون نگه می دارد.
    قابلیت Page Marker: هنگام مطالعه سطحی شبکه های اجتماعی و حتی وبگردی؛ معمولا براحتی چندین مقاله جالب را پیدا می کنید که زمانی برای مطالعه آنها ندارید. قابلیت Page Marker با دانلود کردن یک کپی از این مقاله ها به همراه عکس های موجود در آنها؛ به شما امکان می دهد تا این موارد را در زمانی که وقت دارید، به صورت کامل مطالعه کنید.

    ویژگی های جدید دیگری نظیر اسلایدشو تصاویر پس زمینه و تم های زنده و انیمیشنی و... نیز به این رابط کاربری افزوده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر