دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید

عصر کالا- سونی به تازگی دوربین دیجیتال تازه خود به نام α۹ (model ILCE-۹) را عرضه کرده که از پیشرفته‌ترین سطح فناوری در میان دوربین های دیجیتال برخوردار است.

دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  فارس، دوربین یاد شده که از دو ماه دیگر برای فروش عمومی در دسترس قرار می گیرد 4500 دلار قیمت دارد و البته عرضه آن در بازارهای اروپایی از ماه ژوئن آغاز می شود.

    استفاده از حسگر فول فریم کامل CMOS در این دوربین برای اولین بار رخ می دهد. استفاده از این حسگر در کنار موتور پردازش جدید Bionz X عملکرد دوربین یاد شده را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد.

    شاتر الکترونیک این دوربین عکاسی مداوم با سرعت 20 فریم در ثانیه را ممکن می کند و باتری آن نیز ظرفیتی 2.2 برابر بیشتر از نمونه های قبلی دارد. امکان نصب دو کارت حافظه اس دی در دوربین یاد شده وجود دارد و عکاسی با آن با سرعت های 60 و 120 فریم در ثانیه هم ممکن است.

    پورت Ethernet ارسال سریع عکس ها بر روی سرورهای اف تی پی در اینترنت را ممکن کرده و این دوربین را به محصولی ایده آل برای استودیوهای عکاسی و عکاسان خبری مبدل می کند. در این دوربین یک دسته جوی استیک فوکوس هم برای فوکوس بهتر در نظر گرفته شده و البته این کار بر روی نمایشگر ال سی دی به طور لمسی هم ممکن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر