تصویری از گوشی معرفی نشده‌ مایکروسافت با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد

عصر کالا- یک بار دیگر تصاویری از گوشی بدون حاشیه‌ی مایکروسافت منتشر شده است که هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسید.

تصویری از گوشی معرفی نشده‌ مایکروسافت با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، اوایل سال‌جاری، تصویری از یک گوشی بدون حاشیه در شبکه‌ی اجتماعی چینی منتشر شد که از ویندوز 10 بهره می‌برد. اکنون یک بار دیگر تصاویر این گوشی توسط وب‌سایت ویندوزسنترال معرفی شده است که هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسید.

    این گوشی در واقع لومیا 435 و یکی از چندین نمونه‌ی اولیه‌ی تست شده توسط مایکروسافت است. این گوشی بسیاری از مشخصات لومیا 435 اصلی مانند حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی را همراه خود دارد. این نمایشگر از حاشیه‌ی بسیار کمی بهره می‌برد.

    لومیا 430 همانند نسل اول می میکس شیائومی به دوربین جلو در زیر نمایشگر مجهز شده است.

    از روی تصاویر منتشر شده می‌بینیم که این گوشی طراحی نسبتا زیبایی دارد و از همان رابط کاربری کاشی‌مانند استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست چرا مایکروسافت هیچ‌کدام از طراحی‌های خود را به‌روز نکرد یا از طراحی این چنینی در گوشی‌هایی مانند لومیا 950 و 650 بهره نبرد تا از گوشی‌های خسته‌کننده‌ی خود فاصله بگیرد.

    گوشی‌های ویندوزفونی و ویندوزی مبتنی بر ویندوز 10‌، هیچ‌گاه نتوانستند شاخص باشند و بیشتر نمکی بر زخم طرفداران محصولات مایکروسافت بودند. ضمن اینکه به تازگی ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند ویندوز 10 موبایل در اولویت‌های اصلی آنها نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر