وضعیت بازار گوشی‌هایى با قیمت ۲ میلیون تومان

عصر کالا- اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند جدید افتاده‌اید، شاید بهترین بازه قیمت برای انتخاب یک گوشی هوشمند قدرتمند، یک‌‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار تا دو‌ میلیون تومان باشد.

وضعیت بازار گوشی‌هایى با قیمت ۲ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    Sony Xperia XZ
    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شرق ، این گوشی دوربین بسیار خوبی به‌ویژه در زمینه لرزش‌گیری دارد و رابط کاربری سبک و دوام شارژ بالای آن نیز امتیازات بزرگی محسوب می‌شوند. مزایای این گوشی، سرعت بالا، رابط کاربری سبک و دوام شارژ خوب بوده و عیب این گوشی، صفحه‌نمایش ١۰٨۰p – و حافظه رم کمتر است.
    Galaxy S٧ edge
    پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ حالا به قیمت مناسبی رسیده و با طراحی بسیار خوب، صفحه‌نمایش خمیده، دوربین عالی، بدنه ضدآب و قدرت پردازش عالی، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. از مزایای این گوشی می‌توان به بدنه ضدآب، دوربین فوق‌العاده، صفحه‌نمایش AMOLED –، سرعت بالا و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد. البته این گوشی یک عیب نیز دارد و آن دوربین سلفی با وضوح متوسط است.
    Huawei P١۰
    پرچم‌دار جدید هوآوی شاید از نظر ظاهری تفاوت چندانی نسبت به نسل قبل نداشته باشد؛ اما بهبودهای درخور توجهی داشته است. دوربین بهتر، پردازنده سریع‌تر، رنگ‌بندی جذاب‌تر و البته قیمت مناسب، پی‌١۰ را در این فهرست قرار داده است. این گوشی از رم و حافظه داخلی چهار گیگابایت و 64 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه بهره می‌برد. مزیت این گوشی، کیفیت عالی تصاویر دوربین، تصاویر سیاه و سفید و سرعت بالا است. البته مقاومت‌نداشتن در برابر آب و صفحه‌نمایش P١۰٨۰ جزء معایب آن است.
    LG V٢۰
    در نبود گلکسی نوت٧، نقش گوشی پرچم‌داری را که امکاناتی منحصربه‌فرد را به افراد خاص ارائه می‌دهد، V٢۰ بازی می‌کند. بهترین خروجی هدفون، بهترین فیلم‌برداری حرفه‌ای و امکانات منحصربه‌فرد، از‌جمله نقاط قوت پرچم‌دار ال‌جی هستند. داشتن بهترین خروجی هدفون، صفحه‌نمایش دوم، دوربین واید، باتری قابل تعویض از سوی کاربر، تنظیمات دستی دوربین و میکروفون چهارگانه، ازجمله مزایای آن است. دوام شارژ متوسط و مقاوم‌نبودن در برابر آب را می‌توان جزء معایب آن دانست.
    LG G٦
    پرچم‌دار سال 2017 ال‌جی، با افت قیمتی بسیار مناسب به یکی از ارزشمندترین گزینه‌های خرید تبدیل شده است. در جی6 برخلاف V٢۰ خبری از خروجی عالی صدا و آمپلی‌فایر مجزا، باتری قابل تعویض از سوی کاربر و صفحه‌نمایش دوم نیست؛ در عوض این گوشی در برابر آب و گردوغبار مقاوم شده، ساختار شیشه‌ای زیباتری دارد، دوربین دوم آن بهبود یافته و از همه مهم‌تر، صفحه‌نمایش ٥,٧ اینچی QHD آن با نسبت تصویر ١٨:٩ و حاشیه‌های فوق‌باریک، خیره‌کننده است. تنها عیب این گوشی دوربین سلفی متوسط است.
    Xiaomi Mi ٦
    پرچم‌دار شیائومی این‌ بار بسیاری از نقاط ضعف خود را برای رقابت با پرچم‌داران سامسونگ، ال‌جی و اپل مرتفع کرده و با قیمتی رقابتی وارد بازار شده است. اگر مانند بعضی‌ها به برندهای تازه‌وارد چینی حساسیت ندارید، می‌٦ قطعا گزینه مناسبی در این بازه قیمتی است. البته وضوح تصویر ١۰٨۰p –، نبود درگاه کارت حافظه، مقاومت جزئی در برابر آب و نداشتن درگاه هدفون، جزء معایب آن است.
    iPhone SE
    اگر یک اپلی دو‌آتشه هستید، در این بازه قیمتی گزینه مناسبی به‌جز iPhone SE نخواهید داشت. این گوشی را می‌توان آیفون«٦-اس» در بدنه آیفون اس دانست که بسیاری از ویژگی‌های خوب پرچم‌دار قبلی اپل را در اندازه‌ای کوچک در اختیارتان خواهد گذاشت. مزایای این گوشی، کیفیت ساخت بالا، سرعت بالا، ابعاد جمع‌وجور و پشتیبانی نرم‌افزاری عالی است؛ گرچه این گوشی معایبی از‌جمله دوربین سلفی ١,٢‌مگاپیکسلی، نداشتن لرزش‌گیر اپتیکال دوربین، نداشتن درگاه کارت حافظه، صفحه‌نمایش کوچک و سخت‌افزار قدیمی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر