سامسونگ نسخه خاصی از گلکسی نوت ۷ را روانه بازار می‌کند

عصر کالا- اسم گلکسی نوت ۷ که به میان می‌آید، همه به یاد آتش‌بازی می‌افتند.

سامسونگ نسخه خاصی از گلکسی نوت ۷ را روانه بازار می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، ابزار گران‌قیمتی که می‌توانست به عنوان بخشی از ترقه و آتش‌بازی باعث خوش‌حالی یک روز هر کسی شود اما کافی بود که چند گزارش از انفجار و صدمه به اموال و سلامتی کاربران را از زبان رسانه‌های خارجی در کشورهای دیگر بشنویم تا به عمق فاجعه و بدشانسی این شرکت پی ببریم.

    اما شاید برایتان جالب باشد، طرفدارانی هنوز هستند که به علت علاقه زیادی که به این گوشی داشتند، هرگز نوت 7 را پس ندادند. با این که سامسونگ تلاش زیادی کرد که برای حفظ امنیت جان کاربران خود، مشتریان این مدل را پس بدهند. با گذشت چند ماه از اخبار گلکسی نوت 7، هنوز چیزهای جالبی درباره این تلفن همراه هوشمند می‌شنویم؛ مثلا این‌که سامسونگ می‌خواهد نسخه خاصی از این گوشی را به زودی به بازار عرضه کند.

    اسم این نسخه Fandom Edition است. فروش گلکسی نوت 7 FE قرار است از 7 ژوئن (16 تیر) در بازار کره جنوبی آغاز شود. سامسونگ ادعا کرده این نسخه از گلکسی نوت 7 گوشی امنی است و مشکل سری پیش را ندارد. به نظر می‌رسد که سامسونگ این گوشی را برای علاقمندانی عرضه می‌کند که نوت 7 قدیمی که هنوز خطر انفجار آن‌ها را تهدید می‌کند را پیش خود نگه‌ داشته‌اند. هنوز به طور قطع مشخص نشده که چه تعداد از این محصول به بازار عرضه شوند. کارشناسان می‌گویند که عرضه این مدل نوت 7 تاثیری بر فروش گلکسی اس 8 ندارد.

    نظر شما در مورد تولید نسخه جدید نوت 7 چیست؟ آیا شما هم حاضر هستید که نسخه امن این گوشی را تهیه کنید؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر