آیفون‌های جدید قلم نخواهند داشت!

عصر کالا- تحلیلگر معروف محصولات اپل به تازگی مدعی شده که آیفون‌های جدید ۲۰۱۸ به قلم موسوم به اپل پنسل مجهز نخواهد بود.

آیفون‌های جدید قلم نخواهند داشت!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد و معروف محصولات اپل – به‌تازگی در صفحه کاربری خود در توییتر پیش‌بینی و اعلام کرده است که آیفون‌های جدیدی که اپل قصد دارد از آن‌ها در سپتامبر سال جاری 2018 میلادی رونمایی کند، به قلم مخصوصی که اپل پنسل نام دارد، مجهز نخواهد بود. وی دلیل این مساله را تجربه کاربری نامناسب عنوان کرده است.

    طبق اخبار قبلی اعلام شد که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است به‌عنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند .اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    این تحلیلگر پیش‌تر اعلام کرده بود که اپل در جریان رویدادی حد فاصل تاریخ 9 تا 16 سپتامبر سال جاری میلادی از محصولات و آیفون‌های جدید خود رونمایی و پرده‌برداری خواهد کرد.

    طبق گزارش‌های بدست آمده، آیفون‌های 5.8 و 6.5 اینچی در ماه سپتامبر در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد، این در حالیست که مدل 6.1 اینچی آن تحت تاثیر برخی مشکلات بوجود آمده در خط تولید، اندکی بعد از آن دو مدل به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

    وی همچنین قبلا پیش‌بینی کرده بود دو مدل از آیفون‌های جدید یعنی 6.1 و 6.5 اینچی در نسخه‌های تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند که البته برآورد شده است مدل‌های دو سیم‌کارته تنها در برخی از بازارها نظیر چین عرضه شود.

    طبق این پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود آیفون 5.8 اینچی اولد با قیمت 800 دلار و آیفون 6.5 اینچی اولد با 900 تا 999 دلار روانه بازارهای جهانی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر