سونی اکسپریا تاچ هر سطحی را به تبلت اندرویدی تبدیل می‌کند

عصر کالا- چندی پیش خبرهایی در مورد پروژکتور سونی منتشر شد و هم اکنون شرکت سونی از محصول خود در MWC ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این محصول که با نام اکسپریا تاچ معرفی شد، قادر است هر سطح صافی را به صفحه نمایش لمسی با سیستم عامل اندروید مبدل کند.

سونی اکسپریا تاچ هر سطحی را به تبلت اندرویدی تبدیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، اکسپریا تاچ که قبل از رونمایی رسمی با اسم پروژکتور اکسپریا شناخته می‌شد، برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا تصویر ایجاد شده را با دست خود همانند یک تبلت لمسی کنترل کنند.

    اگر صرفا از اکسپریا تاچ به عنوان یک پروژکتور استفاده کنید می تواند تصویر 80 اینچی رابه شما بدهد، اما در حالتی که قصد دارید سطح صاف را به یک نمایشگر لمسی تبدیل کنید، اندازه تصویر حداکثر 23 اینچ خواهد بود. از این وسیله می‌توانید برای بازی و سرگرمی کودکان و حتی یک استریم کننده فیلم استفاده کنید.

    پروژکتور اکسپریا که بسیار به یک محصول اندرویدی شباهت دارد، مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا، 3 گیگابایت حافظه رم، بلوتوث، Wifiو NFG می‌باشد، بعلاوه دارای رزولوشن 1366×768 پیکسل است. با کمک سنسورهای این پروژکتور سونی، منزل شما به یک ایستگاه هواشناسی مبدل خواهد شد.

    با توجه سیستم عامل اندروید 7 این پروژکتور، قادر خواهید بود تا هر اپلیکیشنی را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید. یکی از جذابترین امکانات تاچ اکسپریا، سازگاری آن با پلی استیشن 4 است. کمپانی سونی این محصول بی نظیر را تابستان در بازار امریکا ارائه خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر