گوشی زد تی ای نوبیا زد ۱۷ مینی با دوربین دوگانه معرفی شد

عصر کالا- چند روز قبل تصاویری از گوشی ZTE Nubia Z۱۷ Mini با دوربین دوگانه منتشر شده بود. روز گذشته این گوشی به‌صورت رسمی معرفی شد.

گوشی زد تی ای نوبیا زد ۱۷ مینی با دوربین دوگانه معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت؛ چند روز پیش تصاویری از گوشی جدید نوبیا به نام زد 17 مینی در دستان کریستیانو رونالدو، ستاره‌ی مشهور دنیای فوتبال منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد. نوبیا از زیرمجموعه‌های برند زدتی‌ای به شمار می‌رود و این غول چینی امروز به‌صورت رسمی از گوشی جدید نوبیا رونمایی کرد.

    نوبیا زد 17 مینی یک گوشی فلزی مجهز به دوربین دوگانه است که به دو سنسور دوربین 13 مگاپیکسل در پشت دستگاه مجهز شده است. یکی از این سنسورها به‌صورت مونوکروم و دیگری به‌صورت رنگی عمل می‌کند. البته نوبیا برای دوربین جلوی گوشی جدید خود یک نمونه‌ی جذاب 16 مگاپیکسلی با f/2.0 و میدان دید عریض 80 درجه در نظر گرفته است.این گوشی به نمایشگری 5.2 اینچی LTPS با رزولوشن فول اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D مجهز شده است. تراکم این نمایشگر 424 پیکسل در اینچ و کنتراست آن 1500 به 1 است. قرار است گوشی نوبیا زد 17 مینی در دو نسخه روانه‌ی بازار شود. نسخه‌ی اول این گوشی از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 652 و 4 گیگابایت رم بهره می‌برد و نسخه‌ی دوم به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 653 و 6 گیگابایت رم مجهز شده است. هر دو مدل دارای 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هستند و امکان افزایش این مقدار از طریق کارت حافظه‌ی خارجی فراهم شده است. البته شما می‌توانید از دو سیم کارت یا ترکیب یک سیم کارت و کارت حافظه استفاده کنید.

    قیمت مدل مجهز به رم 4 گیگابایت 247 دلار و قیمت نمونه‌ی مجهز به 6 گیگابایت رم 290 دلار است. فروش نوبیا زد 17 مینی در رنگ‌های سیاه، طلایی و قرمز از 23 فروردین آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر