آی مک پروی تازه اپل با امکانات استثنایی از راه می رسد

عصر کالا- اپل قصد دارد مدلی جدید و قدرتمند از رایانه رومیزی آی مک پروی خود عرضه کند که حداقل قیمت آن ۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

آی مک پروی تازه اپل با امکانات استثنایی از راه می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در این رایانه از پردازنده های Xeon شرکت اینتل با 18 هسته استفاده خواهد شد.

    همچنین کارت گرافیک این رایانه ساخت ای ام دی بود و سرعت پردازش آن به 22 ترافلاپ خواهد رسید. قرار است آی مک پروی جدید در تاریخ 18 دسامبر یعنی حدود یک ماه دیگر در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

    پشتیبانی از دستیار صوتی سیری در این نسخه از آی مک پرو ارتقا یافته تا این رایانه قادر به درک و اجرای دستورات صوتی بیشتری باشد.

    در این رایانه علاوه بر پردازنده اصلی از یک پردازنده ثانویه برای تسریع اجرای برخی فرایندها وبه خصوص فرایندهای امنیتی استفاده می شود. گفته می شود این پردازنده A10 “Fusion” نام دارد که نسخه ای ساده تر از آن قبلا در گوشی های آیفون 7 به کار گرفته شده بود.

    تراشه یادشده دارای 512 مگابایت حافظه اختصاصی است و در ابتدای راه اندازی رایانه آن را برای شناسایی ضعف ها و آسیب پذیری های امنیتی احتمالی اسکن می کند. در ادامه و در صورت اثبات ایمنی پردازنده اصلی آی مک پرو شروع به کار می کند.

    رایانه یادشده همراه با نرم افزارهای جدیدی مانند Final Cut Pro X 10.4 عرضه می شود که با هدست های واقعیت مجازی و تصاویر فوق دقیق HDR و ویدئوهای 360 درجه سازگار شده اند. حافظه این رایانه ها از 32 تا 128 گیگابایت و حافظه اس اس دی آنها یک، دو یا 4 ترابایت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر