۱۶ شهریور، تاریخ احتمالی عرضه V۳۰ و V۳۰ Plus ال‌جی

عصر کالا- ال‌جی قرار است دو گوشی V۳۰ و V۳۹ Plus را ۹ شهریور در کره جنوبی رسما معرفی کند. شایعه‌ها حاکی از آن است که عرضه یا به‌عبارتی پیش‌فروش این دو گوشی هم احتمالا از ۱۶ شهریور آغاز می‌شود.

۱۶ شهریور، تاریخ احتمالی عرضه V۳۰ و V۳۰ Plus ال‌جی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازجی اس ام ؛  رسانه‌های کره جنوبی امروز خبر دادند که کمپانی ال‌جی قرار است دو گوشی V30 و V30 Plus را 7 سپتامبر (16 شهریور) در کره جنوبی، کشور مبدأ این کمپانی، معرفی کند. گفته می‌شود که نسخه V30 اصلی قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی، نقره‌ای و بنفش ارائه شود درحالی‌که نسخه V30 Plus احتمالا تنها به رنگ مشکی وارد بازار کشورهای آسیای شرقی می‌شود. منابع آگاه دراین‌باره گفته‌اند که ممکن است ال‌جی بعدها رنگ‌های دیگری هم برای این نسخه معرفی کند اما در ابتدای عرضه، تنها شاهد رنگ مشکی آن خواهیم بود. قیمت اولیه نسخه‌های V30 و V30 Plus در کره جنوبی به ترتیب 800 و 900 دلار خواهد بود و توسط اپراتورهای مختلفی ارائه خواهند شد. حافظه داخلی در ارزان‌ترین و گران‌ترین نسخه این گوشی‌ها به ترتیب 64 و 128 گیگابایت است و انتظار می‌رود که هر دو با نسخه کره‌ای دستیار گوگل عرضه شوند. کارشناسان فناوری پیش‌تر گفته بودند که کمپانی گوگل، روند توسعه و بهبود دستیار هوشمندش را به درخواست ال‌جی با سرعت بیشتری پیش می‌برد. حالا متوجه می‌شویم که دلیل این تعجیل، اماده‌سازی دستیار هوشمند گوگل برای V30 و V30 Plus بوده است.

    به‌جز حافظه داخلی، هنوز دقیقا نمی‌دانیم که V30 با V30 Plus چه تفاوتی دارد و آیا اصلا قرار است مانند برادر کوچک‌ترش در سایر کشورها هم عرضه شود یا خیر. هر دو نسخه مذکور به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و 6 گیگابایت رم مجهز می‌شوند و سریع‌ترین لنز موجود در دنیای موبایل را دارند. در حال حاضر تأیید شده است که دیافراگم دوربین اصلی این دو گوشی 1.6 است و سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 هم به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود.

    این سازنده کره‌ای پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد دو گوشی V30 و V30 Plus را 31 اوت (9 شهریور) و در آستانه برگزاری کنفرانس جهانی IFA 2017 معرفی کند. از طرفی کمپانی ال‌جی روال رایجی برای عرضه گوشی‌هایش طی می‌کند. روند پیش‌فروش گوشی‌های این کمپانی معمولا چند هفته‌ای به طول می‌انجامد و اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد که بتواند V30 و V30 Plus را تنها 7 روز بعد از معرفی در 7 سپتامبر (16 شهریور) عرضه کند. از طرفی، گوشی Galaxy Note 8 رقیب تازه این پرچم‌دار ال‌جی است و سامسونگ قصد دارد عرضه جهانی آن را از 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز کند. به همین خاطر ممکن است ال‌جی هم تصمیم بگیرد روند رایج پیش‌فروشش را کمی دستخوش تغییر کرده و آن را کوتاه‌تر کند. بدین ترتیب این سازنده احتمالا می‌خواهد با عرضه V30 پیش از Note 8، سهم بیشتری از فروش بازار به دست آورد. همچنین ممکن است تاریخ 7 سپتامبر اصلا آغاز پیش‌فروش گوشی‌های V30 در کره جنوبی باشد و عرضه‌شان از اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر