واتساپ تا سال ۲۰۲۰ از نسخه‌های قدیمی اندروید پشتیبانی می‌کند

عصر کالا- از آنجایی که بخش عظیمی از کاربران پیام‌رسان واتساپ از گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید ۲.۳ استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ میلادی از این نسخه سیستم عامل نیز پشتیبانی کند.

واتساپ تا سال ۲۰۲۰ از نسخه‌های قدیمی اندروید پشتیبانی می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپلیکیشن پیام رسان واتساپ که محبوب ترین پیام رسان میان کاربران در جهان است، میزبان بیش از 1 میلیارد کاربر است. حال لازم به ذکر است از انجایی که خیل عظیمی از این کاربران از گوشی های نسبتا قدیمی با نسخه های پایین تر همچون نسخه 2.3 از سیستم عامل اندروید که نان زنجبیلی (Gingerbread) نام داشت، استفاده می کنند، واتساپ اعلام کرده است که می خواهد زمان پشتیبانی از نسخه های مدل پایین و قدیمی اندروید را تا دو سال دیگر یعنی سال 2020 میلادی تمدید کند.
    این خبر به طور قطع برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی های قدیمی یا نسخه های قبلی استفاده می کنند، خبر بسیار خوشایندی خواهد بود.
    شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتساپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.
    بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتساپ، این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود 1.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان است. این پیام‌رسان محبوب در ماه سپتامبر سال گذشته 2017 میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از 800 میلیون کاربر فعال در ماه بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر