سیستم عامل‌های اپل به روز شدند

عصر کالا- اپل روز گذشته نسخه‌های به روز شده و جدیدی از سیستم عامل‌های خود برای استفاده در آیفون، آی پد، ساعت و اپل تی وی عرضه کرد.

سیستم عامل‌های اپل به روز شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مک ورلد، کاربران باید قبل از نصب نسخه های به روزشده، از داده های یاد شده پشتیبان تهیه کنند تا هیچ اطلاعاتی را از دست ندهند.

    کاربران آیفون می توانند با نصب نسخه iOS 10.3.2 سیستم عامل این تلفن همراه مشکلات امنیتی و برخی نقص های فنی آن را برطرف کنند. برای نصب این به روزرسانی به 196.4 مگابایت فضای خالی در آیفون یا آی پد نیاز است.

    سیستم عامل جدید ساعت اپل watchOS 3.2.2 نام دارد که در آن هم برخی مشکلات فنی و امنیتی برطرف شده است. برای نصب watchOS 3.2.2 ساعت باید از طریق وای - فای به اینترنت متصل باشد و نیمی از شارژ آن هم باقی مانده باشد. سپس کاربر باید از طریق برنامه ساعت به آیفون متصل شده و گزینه های General > Software Update را انتخاب کند.

    با نصب سیستم عامل tvOS 10.2.1 هم برخی به روزرسانی های فنی انجام شده و امکانات جدیدی در دسترس کاربران اپل تی وی قرار می گیرد. برای این کار از بخش تنظیمات باید گزینه های System > Software Update انتخاب شود.

    در تازه ترین به روزرسانی مکینتاش یعنی macOS 10.12.5 هم برخی مشکلات امنیتی و پخش صدا از میکروفون، Mac App Store، برطرف شده و از فرمت دیجیتال RAW هم پشتیبانی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر