اپل واچ؛ پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی هوشمند

عصر کالا- اپل واچ پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول در عرصه گجت‌های پوشیدنی و هوشمند گزارش شده است.

اپل واچ؛ پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی هوشمند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, موسسه تحقیقاتی IDC به تازگی در گزارشی اعلام کرده است با اینکه بازار فروش گجت‌های پوشیدنی و هوشمند چندان چنگی به دل نمی زند و پیشرفت خوبی نداشته است، اما ساعت های هوشمند اپل واچ همچنان در حال یکه تازی و پیشروی هستند به گونه ای که توانسته اند لقب پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول هوشمند و پوشیدنی را از آن خود کنند.

    طبق آمار منتشر شده در این گزارش، رشد بازار گجت‌های پوشیدنی و هوشمند تنها حدود 1.2 درصد ذکر شده است و در جهان فروشی معادل 25.1 میلیون دستگاه را برای خود به ثبت رسانیده است. برندها و شرکت‌های متعددی هستند که در این حوزه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و محصولات جدید و شگفت انگیزی را با قیمت های مختلف به بازار عرضه کرده و سپس به فروش می رسانند.

    این در حالیست که اپل توانست در همین مدت زمان و بازار نه چندان داغ گجت‌های پوشیدنی، رشد فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ 13.5 درصد در سال بوده است که به وضوح نشان دهنده عملکرد و فروش موفقیت آمیز این گجت پوشیدنی است و کاربران نیز در سراسر جهان همچنان مشتاق خریداری و استفاده از این محصول اپل هستند.

    البته بعد از اپ واچ، باید به محصولات شیائومی اشاره کرد که توانسته است با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا و مدل های به روز، نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران در سراسر جهان را با خود جلب کند. شیائومی بعد از اپل در جایگاه دوم ایستاده است.

    شرکت فیت بیت نیز با جای گرفتن در رتبه سوم، توانسته است فروش نسبتا خوب و موفقیت آمیزی را برای ساعت های هوشمند خود رقم بزند هرچند که حجم عرضه ساعت های هوشمند این برند در مقایسه با مدت شمابه سال گذشته حدودا 30 درصد کاهش یافته است اما با اینحال توانسته است در رتبه سوم بایستد.

    بعد از آن، هواوی و آنر نیز به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه های چهارم و پنجم، با در اختیار گذاشتن تنوع گسترده‌ای برای طیف وسیعی از کاربران توانسته اند به موفقیت چشمگیری دست یابند و میزان فروش خود را تقریبا دو برابر کرده اند. البته موفقیت این دو برند بیشتر در بازارهای آسیایی بوده است.

    و در اخر، گارمین در رتبه ششم فهرست پرفروش‌ترین برندهای فعال در زمینه گجت های پوشیدنی و هوشمند قرار گرفته است و به دلیل همین روند کند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر