قیمت نجومی دوربین فوق حرفه ای جدید سونی

عصر کالا- اخیرا سونی جدیدترین مدل دوربین دیجیتال خود با (α۹ (model ILCE-۹ را ارائه کرد، این دوربین پیشرفته‌ترین سطح فناوری را نسبت به سایر دوربین ها دارد. در ادامه با کلیک همراه باشید.

قیمت نجومی دوربین فوق حرفه ای جدید سونی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، تا دو ماه آینده این دوربین برای فروش عمومی با قیمت 4500 دلار عرضه می‌شود، البته عرضه آن در بازارهای اروپایی از ماه ژوئن شروع خواهد شد.

    α9 اولین دوربینی است که از حسگر فول فریم کامل CMOS استفاده می‌کند. به کار بردن این حسگر در کنار موتور پردازش جدید Bionz X عملکرد این دوربین را بطور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

    شاتر الکترونیکی (α9 (model ILCE-9 عکاسی مداوم با سرعت 20 فریم در ثانیه را امکانپذیر می‌سازد و باتری آن نیز ظرفیتی 2٫2 برابر بیشتر از مدل‌های  قبلی دارد. می توانید دو کارت حافظه اس دی را بر روی این دوربین استفاده کنید. علاوه بر موارد یاد شده، آلفا9 با سرعت های 60 و 120 فریم در ثانیه نیز می‌تواند عکاسی کند.

    پورت Ethernet، ارسال سریع عکس ها بر روی سرورهای اف تی پی در اینترنت را ممکن کرده و این دوربین را به محصولی ایده آل برای استودیوهای عکاسی و عکاسان خبری تبدیل کرده است. در این دوربین یک دسته جوی استیک فوکوس هم برای فوکوس بهتر در نظر گرفته شده و البته این کار بر روی نمایشگر ال سی دی به طور لمسی نیز امکانپذیر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر