قیمت جدیدترین پرچمدار سامسونگ تعیین شد

عصر کالا- تحلیلگران برآورد کرده‌اند که قیمت گلکسی نوت ۹ سامسونگ ۱۲۵۰ یورو خواهد بود.

قیمت جدیدترین پرچمدار سامسونگ تعیین شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    همانطور که می‌دانیم سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود از سری نوت یعنی گلکسی نوت 9 را در نهم ماه اوت سال جاری 2018 میلادی معرفی و رونمایی کند.

    از آنجا که شایعات و گزارش‌های بسیاری مبنی بر قابلیت‌های منحصر بفرد و جدید جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می‌دهد که قیمت پایه جدیدترین پرچمدار سامسونگ از 1050 یورو ( 935 پوند) آغاز شده و نسخه 512 گیگابایتی آن قیمتی حدودا 1250 یورو معادل 1115 پوند قیمت‌گذاری خواهد شد.

    البته بر اساس برخی دیگر از گزارش‌ها، نسخه‌های دیگر این گوشی هوشمند نظیر نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 714 پوند عرضه شده و به فروش خواهد رسید. گلکسی نوت 9 از یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی شبیه به گلکسی نوت 8 بهره می‌برد و یک قاب آلومینیومی بین دو پنل شیشه‌ای دارد.

    این گوشی شباهت زیادی با گلکسی اس 9 نیز دارد و قرار است در بازار ایالات متحده با تراشه‌ اسنپ‌دراگون 845 کوالکام عرضه شود، این در حالیست که در سایر بازارهای بین‌المللی، با تراشه اکسینوس 9810 هشت هسته‌ای عرضه می‌شود.

    این گوشی هوشمند جدید و پرچمدار از یک حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. نسخه سیستم عامل نوت 9، اندروید 8.1 اوریو خواهد بود که بعد از رونمایی به سرعت به‌روزرسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر