آپدیت جدید اسکایپ امکانات جالبی دارد!

عصر کالا- طراحی جدید اسکایپ بر بهبود پیام‌های متنی متمرکز است. کاربران از اسکایپ بیشتر برای تماس‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کنند. بااین‌حال مایکروسافت می‌خواهد بر ویژگی‌های پیام‌رسان آن هم همان‌قدر تاکید کند.

آپدیت جدید اسکایپ امکانات جالبی دارد!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، مایکروسافت در طول شش سال پیش بارها سعی کرده با طراحی پوسته جدید این پلتفرم ارتباطی را نونوار کند. این تغییرات آرام‌آرام اسکایپ را شکل دادند. مایکروسافت بار دیگر ویژگی‌های جدیدی در رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی در طراحی آن ارائه داده است.

    طراحی جدید اسکایپ بر بهبود پیام‌های متنی متمرکز است. کاربران از اسکایپ بیشتر برای تماس‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کنند. بااین‌حال مایکروسافت می‌خواهد بر ویژگی‌های پیام‌رسان آن هم همان‌قدر تاکید کند.

    ویژگی‌های پیام‌رسان اسکایپ اکنون را می‌توان در سه مورد تقسیم کرد. جستجو (Find)، چت (Chat) و تصویر (Capture). با قابلیت جستجو (Find) در اسکایپ، کاربران می‌توانند یک پیام را بین متن گفتگوها یا محتوایی در GIF و ویدئوها پیدا کنند. قابلیت چت یک نمای کلی از گفتگو با گزینه‌ی ارسال عکس و اموجی به شما می‌دهد.

    قابلیت Capture کمی متفاوت است. این قابلیت از اسنپ‌چت الهام گرفته شده است. Capture می توانید عکس بگیرید یا ویدئوهای کوتاه بفرستید. بعد می‌توانید متن، استیکر یا یادداشت به آن اضافه کنید که شبیه استپ چت کار می‌کند.

    ویژگی دیگری که در آپدیت جدید اسکایپ خواهید دید سایه روشن نامیده می‌شود و شبیه استوری اسنپ چت است. کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدئوهای چندگانه به اشتراک بگذارند که دوستان کاربر می‌توانند آن‌ها را ببینند و فیدبک بدهند. مایکروسافت رابط کاربری را ارتقا داده و با طراحی جدید اسکایپ تماس ویدئویی بهتری خواهید داشت.

    آپدیت جدید اسکایپ هم‌زمان در تمام دنیا در دسترس قرار گرفته است و ایتدا برای موبایل و بعد برای دسکتاپ می‌آید. دستگاه‌های اندرویدی زودتر از آیفون می‌توانند نسخه‌ی جدید اسکایپ را دانلود کنند.  نسخه‌های ویندوز و مک در چند ماه آینده عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر