گلکسی نوت ۸ در ۴ نسخه عرضه می‌شود

عصر کالا- شرکت سامسونگ گواهی FCC را برای گوشی گلکسی نوت ۸ خود دریافت کرده است و گویا این شرکت قصد عرضه ۴ نسخه از این فبلت را دارد.

گلکسی نوت ۸ در ۴ نسخه عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، شرکت سامسونگ به تازگی موفق به دریافت گواهی FCC برای گلکسی نوت 8 شده است. 4 گواهی برای این گوشی هوشمند صادر شده است که از این 4 مدل، یکی مخصوص بازار جهانی (دارای چیپست اگزینوس 8895)، دو مدل مخصوص بازار آمریکا (دارای چیپست اسنپدراگون 835) و یک مدل تنها برای نمایش داخل فروشگاه ها که فاقد قابلیت های ارتباطی خواهد بود.

    این طور که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد همانند گلکسی اس 8 در عرضه محصول جدید خود عمل کند. شرکت سامسونگ قرار است یک مدل از این گوشی ها را در کره جنوبی و سه مدل دیگر را در ویتنام تولید کند.

    اطلاعات ثبت شده در گواهی FCC بسیار کم است اما این روز ها اطلاعات بسیاری از فبلت جدید سامسونگ رسیده است. به طور خلاصه به نظر می رسد که گلکسی نوت 8 یک نسخه بزرگ از گلکسی اس 8 می باشد که دارای دوربین دوگانه و قلم S Pen و چند قابلیت جدید می باشد. اما صحت این اطلاعات فقط در زمان معرفی این محصول مشخص می شود و باید تا آن زمان منتظر ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر