باتری قدرتمند برگ برنده گوشی جدید نوکیا

عصر کالا- تبلیغات جدید نوکیا حاکی است که گوشی هوشمند جدید و پرچمدار این شرکت از یک باتری با سرعت و ظرفیت بسیار بالا برخوردار است.

باتری قدرتمند برگ برنده گوشی جدید نوکیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، حالا این شرکت اعلام کرده است که توانسته با افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان بازگرداند.

    حالا به نظر می‌رسد این شرکت که به‌عنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می‌شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.

    تیزرهای تبلیغاتی نوکیا که در آستانه رونمایی این شرکت از جدیدترین پرچمدار خود منتشر شده است، همگی با به همراه داشتن هشتگ ChargeUp# نشان‌دهنده قدرت، سرعت و ظرفیت بالای باتری این گوشی هوشمند جدید است.

    این طور که به نظر می‌رسد کمپانی اچ دی ام این بار به منظور جذب مشتریان بیشتر به سوی نوکیا قصد دارد بزرگترین آرزوی کاربران موبایل یعنی مجهز بودن گوشی به یک باتری قدرتمند و با ظرفیت بسیار بالا را تحقق ببخشد و بدین ترتیب رضایت و توجه خیل عظیمی از کاربران و مشتریان را جلب کند.

    طبق گزارش‌های منتشر شده، نوکیا فردا در تاریخ 29 ماه مه میلادی معادل 8 خرداد، قصد دارد از جدیدترین محصول خود رونمایی کند و بدین منظور دعوت نامه‌های مطبوعاتی و تیزرهای تبلیغاتی بسیاری را نیز منتشر و ارسال کرده است.

    نوکیا با هشتگ ChargeUp به وضوح نشان می‌دهد که نقطه عطف و قوت محصول جدیدش، باتری قدرتمند آن است که علاوه بر ظرفیت شارژدهی بالا، به سرعت هم شارژ می‌شود و می تواند تجربه لذت بخشی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.

    به طور کلی می‌توان گفت که موفقیت بازگشته و احیا شده نوکیا در سال گذشته 2017 میلادی مرهون تلاش‌های شرکت اچ دی ام است که توانست این شرکت را از خطر ورشکستگی و از دست دادن بازار خود در جهان نجات دهد. در مجموع، میزان فروش سالانه نوکیا در سال 2017 به خرده‌فروشان، حدود 8.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بوده است که البته هنوز آمار دقیقی در دسترس نیست که معلوم شود چه تعداد از این دستگاه‌های به فروش رفته، توسط خریداران واقعی و کاربران خریداری شده‌اند.

    برند نوکیا در سالهایی که گوشی‌های هوشمند هنوز چندان محبوب و پرطرفدار نبودند، بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده گوشی‌های همراه در جهان محسوب می‌شد و کاربران بسیاری نیز در جهان از محصولات و گوشی‌های باکیفیت و پردوام آن خشنودی و رضایت کافی داشتند. 

    به عقیده برخی دیگر از تحلیلگران، دلیل دیگر احیای مجدد نوکیا می‌تواند عرضه گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید توسط این شرکت باشد چرا که هم اکنون تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS هستند که پرطرفدارترین سیستم‌های عامل گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر