هواوی پی ۱۰ لایت در ایران

گوشی مقرون به صرفه چینی در بازار

عصر کالا- P۱۰ Light به عنوان برادر کوچک‌تر پرچمدار Huawei در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵ معرفی شد و اکنون شاهد فروش هواوی پی ۱۰ لایت در ایران با قیمت مناسب هستیم.

هواوی پی ۱۰ لایت در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا»به نقل از گجت نیوز ؛ شرکت هواوی برای معرفی گوشی هوشمند P10 لایت، بیشتر تمرکز خود را بر روی عملکرد سخت افزاری، دوربین و باتری گذاشته است. این گوشی به صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده و تراشه کایرین 658 به همراه پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T830MP2 مسئولیت مدیریت اطلاعات را در گوشی هواوی پی 10 لایت بر عهده خواهد داشت.
    هواوی پی 10 لایت در ایران
    در بخش دوربین، پی 10 لایت دارای سنسور 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی و ویژگی سلفی پرتره برای ثبت سلفی‌هایی با حالت بوکه است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع، اندروید 7 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 اشاره کرد.
    به فاصله حدود یک ماه از عرضه جهانی این گوشی جدید، فروش هواوی پی 10 لایت در ایران آغاز شده است و آن را می‌توان یکی از مقرون‌ به ‌صرفه‌ترین و مناسب‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار دانست. P10 لایت در چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و آبی تولید شده که در حال حاضر تمام رنگ‌ها به جز آبی وارد بازار ایران شده‌اند. در حالی که این گوشی جدید با قیمت 349 یورو در اروپا عرضه شده، شاهد فروش آن با قیمت حدود یک میلیونی در بازار ایران هستیم. نسخه رسمی و با گارانتی هواوی پی 10 لایت در ایران با قیمت یک میلیون و 90 هزار تومان و نسخه بدون گارانتی آن با قیمت 980 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر