اقدام جالب ال‌جی برای مقابله با ویروس کرونا

عصر کالا- شرکت ال‌جی قوانین جدیدی برای رفت و آمد کارکنان خود وضع کرد تا از امکان شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند.

اقدام جالب ال‌جی برای مقابله با ویروس کرونا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شیوع ویروس کرونا و فوت بیش از 130 نفر در چین، شرکت بزرگ ال‌جی برای جلوگیری از انتشار ویروس، کارکنان خود را از هرگونه سفر به کشور چین منع کرد. این شرکت کره‌ای همچنین از تمامی کارمندانی که در حال حاضر داخل کشور چین هستند خواست فورا به کشور محل سکونت خود بازگردند. ال‌جی در ادامه اظهار کرد که از این پس تنها درخواست سفرهای بسیار خاص و ضروری به کشور چین مورد بررسی قرار می‌گیرد و تمامی سفرهایی که شامل این موضوع نمی‌شوند کاملا ممنوع‌ است.
    گفته‌های سخنگوی ال‌جی

    سخنگویی شرکت ‌ال‌جی در این باره به منابع خبری گفت: " در اثر سوانح صورت گرفته این هفته، شرکت ال‌جی قانون منع کامل بر روی سفر به چین در نظر گرفت. تمامی کارمندان این شرکت که حالا در چین حضور دارند باید سریعا از این قانون پیروی کرده و کشور چین را ترک کنند " وی افزود " اگر سفر به این کشور بسیار ضروری باشد، کارمند مورد نظر باید مراحلی خاص را طی کرده و درخواست رسمی دهد، سپس این درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد. تمام این سخت‌گیری‌ها به آن دلیل است که سلامت کارکنان برای شرکت ال‌جی در اولویت قرار دارد و از آنجا که توضیح دقیقی از چگونگی شیوع این بیماری وجود ندارد شرکت ال‌جی سعی می‌کند از انجام هرگونه ریسکی پرهیز کند".

    آخرین اقدامات ال‌جی برای مقابله با ویروس کرونا

    شرکت ال‌جی از اولین کارخانه‌هایی است که قوانین منع سفر به چین را در این هفته بر روی کارکنان خود وضع کرده است. در کنار ال‌جی شرکت‌هایی مانند اپل و فیسبوک نیز حضور دارند که سفر به چین را برای کارکنان خود محدود کردند و تنها اجازه سفرهای ضروری تجاری را برای آن‌ها صادر می‌کنند. قطعا در صورت ادامه این مشکل و عدم توانایی متخصصین در توقف ویروس کرونا محدودیت سفر به این کشور نیز بیشتر می‌شود. گفتنی است که شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاین در طی بیانیه‌ای دیروز اعلام کرد که سفرهای ماه آینده به چین را لغو می‌کند زیرا نه تنها درخواست‌ها کم شده بلکه خطر این ویروس جان کارکنان خطوط هوایی را نیز در خطر می‌اندازد. پس از اعلام این مسئله از سوی یونایتد ایرلاین، شرکت آمریکا ایرلان امروز اعلام کرد که تمامی پروازها به مقصد چین تا تاریخ 27 مارس را لغو کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر