سری جدید گوشی‌های شیائومی با نام Lanmi عرضه می‌شوند

عصر کالا- به‌نظر می‌رسد سری جدید گوشی‌های شیائومی با نام Lanmi به بازار عرضه خواهند شد. اخیرا شایعاتی به گوش رسیده بود که شیائومی خانواده جدیدی از محصولات خود را تحت برندی جدید عرضه خواهد کرد. نام اولین عضو این خانواده نیز شیائومی X۱ عنوان شده بود. با این وجود، نام سری جدید تا به امروز فاش نشده بود. حال، با تشکر از کاربر Weibo، نام برند مشخص گردیده؛ Lanmi که به معنی برنج آبی است.

سری جدید گوشی‌های شیائومی با نام Lanmi عرضه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از شهرخبر ؛ ایده استفاده از زیرشاخه برندی جدید برای محصولات این شرکت، تحولی نوین محسوب می‌شود که براساس شایعات، شیائومی حاضر شده بود به‌خاطر تولید Lanmi X1 از Redmi Pro 2 بگذرد. اما اخیرا خبر رسیده است که هر دو گوشی ذکر شده تولید و ارائه خواهند شد.

    Lanmi

    طبق شنیده‌ها، Lanmi X1 در دو نسخه عرضه خواهد شد و هر کدام از این نسخه‌ها نیز باتوجه به میزان حافظه داخلی، انواع مختلفی خواهند داشت. مدل اول با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت نمایش 2160 در 1440 و پردازنده اسنپدراگون 660 عرضه خواهد شد. حال باتوجه به مقدار رم و حافظ داخلی انتخاب‌ها بدین صورت خواهند بود: 4/64 و 6/128. این مدل شامل حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه است.

    اما مدل دوم که انتظار می‌رود با قیمتی کمتر در مقایسه با مدل اول ارائه شود، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080است. در درون دستگاه نیز شاهد همان پردازشگر مدل اول هستیم؛ ضمن این‌که نسخه‌های مختلف این محصول نیز مانند مدل اول است. در عوض حسگر اثر انگشت در جلوی دستگاه تعبیه شده است. در نهایت هر دو محصول دارای دوربین اصلی مشابه خواهند بود.

    با توجه به اینکه رونمایی از این محصولات به‌زودی صورت می‌پذیرد، واکنش کاربران به این دستگاه‌ها جالب خواهد بود. چراکه به‌نظر می‌رسد تمرکز برند جدید شیائومی، برعکس اتفاقی که تا به حال شاهد آن بوده‌ایم، بیشتر بر روی فروش فیزیکی به‌جای آنلاین خواهد بود. این کار با هدف رقابت بهتر شرکت شیائومی با دیگر شرکت‌های چینی سازنده گوشی‌های هوشمند مانند اوپو و Vivo انجام می‌گیرد. بدون شک مدیران و کاربران این شرکت برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید منتظر بمانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر