اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل!

عصر کالا- بر اساس شایعات منتشر شده، اپل می‌خواهد اسپیکر هوشمند ارزان قیمت خود را تحت عنوان و برند بیتس (beats ) عرضه کند.

اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, اطلاعات جدیدی که از سوی زنجیره تامین و تولید محصولات اپل به دست آمده است نشان می‌دهد که این شرکت آمریکایی قصد دارد نسخه ارزان قیمت از اسپیکرهای هوشمند خود را که با برچسب قیمتی 199 دلار قرار است به بازار بیاید، با برند بیتس به بازارهای جهانی عرضه کند.

    قبل از این خبر، گزارش‌های بسیاری مبنی بر انتشار نسخه ارزان قیمت اسپیکرهای هوشمند اپل به گوش رسیده بود اما قرار نبود که تحت عنوان و برند دیگری روانه بازارهای جهانی شود.

    زمانی که اپل سال گذشته AirPlay 2 را رونمایی کرد، اعلام شد که این ویژگی به محصولات بیتس نیز افزوده خواهد شد اما با توجه به گزارش‌های اخیر، اطلاعات مربوط به هدفون بیتس به اشتباه به عنوان اسپیکر هوشمند ارزان قیمت اپل مخابره شده است.

    یکی از این ویژگی‌ها برای اسپیکر هوشمند ارزان قیمت اپل، عدم پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند مخصوص اپل یعنی سیری ( siri) است. این بدان معناست که پشتیبانی از سیری تنها برای محصولات اپل و اسپیکرهای هوشمند خود این شرکت است. بنابراین نباید در اسپیکرهای بیتس منتظر این ویژگی باشیم.

    اپل در زمستان گذشته سال 2018 میلادی تنها موفق شد تا 600 هزار دستگاه اسپیکر هوشمند هوم پاد را به بازار عرضه کند که این میزان در مقایسه با رقم فروش اسپیکرهای هوشمند آمازون هیچ است. البته قیمت هوم پاد اپل 349 دلار است این در حالیست که الکسای آمازون تنها 49 دلار قیمت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر