مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۸ به طور کامل فاش شد

عصر کالا- مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۸ (Galaxy note ۸) قبل از رونمایی این فبلت جدید در روز ۲۳ آگوست (یک شهریور) به طور کامل فاش شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۸ به طور کامل فاش شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، تا این رویداد بزرگ تنها سه هفته دیگر زمان باقی است، اما به نظر می‌رسد که مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8 کاملا افشا شده و دیگر جزئیات زیادی از این دستگاه، ناشناخته نمانده است. این اطلاعات توسط اوان بلاس معروف که توییت‌هایش مورد اعتماد بوده، منتشر شده است.
    مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8
    همانطور که در رندرهای ارائه شده از گلکسی نوت 8 سامسونگ مشخص است، طراحی این گوشی هوشمند چیزی شبیه به گلکسی اس 8 پلاس است، اما دقیقا مشابه آن نیست. به عنوان مثال در موبایل گلکسی نوت 8 سامسونگ، گوشه‌های قاب کمی مربعی‌تر طراحی شده (این موضوع شامل نمایشگر آن نیز می‌شود) و علاوه بر آن، قلم اس پن نیز خودنمایی می‌کند.
    از سوی دیگر، این فبلت پرچمدار همان صفحه نمایش 1440 در 2960 پیکسل و نسبت تصویر 18.5:9 گلکسی اس 8 پلاس را حفظ کرده، اما با اندازه 6.3 اینچ تنها کمی از آن بزرگتر است.
    این دستگاه در اندازه‌های 162.5 میلی‌متر طول، 74.6 میلی‌متر عرض و 8.5 میلی‌متر ضخامت، گسترده شده و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. وجود گواهینامه IP68، این گوشی را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بیمه می‌کند. یک پورت یو اس بی نوع C در آن وجود دارد و در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه می‌شود. گلکسی نوت 8 با قیمت 999 یورو (حدود 1180 دلار) به بازارهای اروپا راه خواهد یافت.
    در دل این دستگاه پردازنده اگزینوس 8895 قرار گرفته است. این همان پردازنده‌ای است که در نسخه‌های بین المللی گلکسی اس 8 هم دیده شد. پردازنده اسنپدراگون 835 نیز در مدل‌هایی که برای ایالات متحده آماده شده است، قدرتنمایی می‌کند. بدون در نظر گرفتن مدل این پردازنده‌ها، هر دو توسط 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، پشتیبانی می‌شوند.
    یکی از جذاب‌ترین مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8 وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی آن است. دو سنسور 12 مگاپیکسلی ساختار دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند. یکی از سنسورها دارای دهانه دیافراگم f/1.7 با لنزهای واید بوده و سنسور دیگر با زوم 2X، دهانه دیافراگم f/2.4 و لنزهای تله فوتو همراه شده است. هر دو سنسور به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند. در جلو نیز برای دوست‌داران سلفی و برقراری تماس‌های تصویری یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
    تمامی مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 8 توسط یک شخص مطلع از پیکره‌بندی نهایی این دستگاه منتشر شده است. با فرا رسیدن زمان رونمایی از فبلت جدید سامسونگ، مشخص می‌شود که این خبر تا چه اندازه درست بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر