آیا مدل جدید گلکسی C، نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟

عصر کالا- سامسونگ تاکنون از تکنولوژی دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های خود استفاده نکرده و ممکن است مدل جدید گلکسی C، نخستین محصول این کمپانی با دوربین دوگانه باشد.

آیا مدل جدید گلکسی C، نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ شایعات متعددی پیرامون حضور دوربین دوگانه در گلکسی نوت 8 شنیده‌ایم که تقریبا خیال ما را از این حیث تا حدودی راحت کرده است.

    اطلاعات منتشر شده از این گوشی کامل نیست و حتی چیزی از نام دقیق آن نمی‌دانیم که آیا گلکسی C7 است یا C8/5/9 و یا هر چیز دیگر. علت اصلی این سوال این است که نام دستگاه می‌تواند نشان دهنده ابعاد نمایشگر باشد. مهم‌تر از آن، نحوه عملکرد این دوربین دوگانه هم نامشخص است چراکه این لنز می‌تواند برای بالا بردن زاویه دید، زوم و یا هر کاربری دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

    آن چیزی که از شایعات متوجه می‌شویم، به کارگیری اسنپدارگون 660 در مدل جدید گلکسی C است که البته هنوز به شکل رسمی از سوی کوالکام معرفی نشده اما انتظار می‌رود نسخه‌ای ضعیف از اسنپدراگون 835 باشد که پردازنده گرافیکی ضعیف‌تری خواهد داشت.

    همچنین مدل جدید گلکسی C بدنه فلزی خواهد داشت که مانند C9 Pro، خطوط آنتن بر روی بدنه مشخص خواهد بود. این تنها چیزی است که از این محصول می‌دانیم اما قطعا به زودی اخبار بیشتری در این رابطه خواهیم شنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر