تابلو‌های سامسونگ از فروشگاه‌های تهران جمع شد

عصر کالا- از صبح امروز در برخی فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات لوازم خانگی سامسونگ؛ تابلو با لوگوی سام الکترونیک خودنمایی کرده است.

تابلو‌های سامسونگ از فروشگاه‌های تهران جمع شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از گسترش نیوز،  هم اکنون در خیابان جمهوری تهران کسبه و رهگذران شاهد تعویض تابلو‌های سامسونگ و جایگزینی آن با لوگوی سام الکترونیک هستند. این اتفاق گمانه زنی‌های زیادی را به همراه داشته به ویژه آنکه سام الکترونیک طی بیش از دو دهه اخیر، تولید‌کننده محصولات سامسونگ در ایران بوده است.

    مشاهدات میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که این فروشگاه‌ها در حالی مبادرت به تعویض تابلو‌های خود کرده‌اند که همچنان محصولات سامسونگ با گارانتی سام سرویس در آنها عرضه می‌شود و متصدیان فروشگاه هیچ اطلاع دقیقی از محصولات برند جدید و زمان عرضه آن ندارند.

    محصولات شرکت سامسونگ که از دهه 70 توسط گروه سام (تولید، توزیع و خدمات پس از فروش) در کشور ما عرضه می‌شد، در ماه‌های اخیر کمیاب بود. در اواخر تابستان، سام سرویس اعلام کرده بود که ارائه خدمات به کالا‌هایی که رسمی و قانونی با گارانتی سام سرویس عرضه شده‌اند طبق تعهدات اعلام شده ادامه پیدا خواهد کرد و جای هیچ نگرانی برای مصرف‌کنندگان این برند نیست. از آن زمان هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص چگونگی عرضه محصولات جدید خود نداشته است.

    روسای اتحادیه‌های لوازم خانگی و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت در ماه‌های گذشته از ورود برند جدید سام توسط شرکت ایرانی عرضه‌کننده محصولات سامسونگ خبر داده بودند.

    گفتنی است در آخرین موضع گیری، میری دبیر انجمن توزیع‌کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی، به صورت رسمی از دستگاه‌های متولی و مسئول خواستار جمع آوری تابلو‌های فروشگاه‌های ال جی و سامسونگ جهت مقابله با فروش کالای قاچاق در برخی از این مراکز شده بود.

    منبع: پارسینه

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر