امکان باز کردن قفل در با آپدیت جدید سیستم عامل اپل

عصر کالا- اپل قصد دارد به زودی از قابلیت « ان.اف .سی» برای بازکردن قفل در استفاده کند. این ویژگی احتمالا به عنوان بخشی از آپدیت سیستم عامل اپل ماه آتی رونمایی شود.

امکان باز کردن قفل در با آپدیت جدید سیستم عامل اپل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, پیش بینی می شود اپل قابلیت های NFC  آیفون را فراتر از پرداخت های موبایل گسترش دهد. این شرکت تصمیم دارد به کاربران خود اجازه دهد با کمک این فناوری قفل در را باز کنند!

    NFC مخفف (near field communication  )نوعی وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد.

    به هرحال طبق وب سایت The Information اپل تصمیم دارد قابلیت جدید را ماه آینده عرضه کند. این امر نشان می دهد ویژگی مذکور احتمالا به عنوان بخشی از iOS12 رونمایی شود.

    به نوشته این وب سایت حدود 4 سال قبل اپل قصد داشت با همکاری شرکت HID Global قابلیت های NFC را گسترش داده و آن را درحوزه امنیت و کارت بلیت های سفر به کار گیرد.

    گزارش امروز نشان می دهد هرچند بلوتوث برای مدیریت برخی قفل های هوشمند با  آیفون استفاده می شود، اما NFCروشی ایمن تر برای برقراری ارتباط و احراز هویت ارائه می کند. این امر به خصوص برای شرکت ها و سازمان های دولتی اهمیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر