مدیرعامل ارشد BOE:

گوشی‌های منعطف BOE سال ۲۰۲۱ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد

عصر کالا- مدیر عامل ارشد شرکت سازنده تلفن‌های همراه هوشمند BOE زمان عرضه گوشی‌های انعطاف پذیر این شرکت را اعلام کرد.

گوشی‌های منعطف BOE سال ۲۰۲۱ در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل شرکت BOE زمان عرضه رسمی گوشی‌های انعطاف پذیر هوشمند این شرکت را سال 2021 اعلام کرد.

    این خبر از سوی مدیر عامل شرکت BOE در حالی منتشر شد گوشی‌های انعطلاف پذیر Galaxy Fold و Huawei Mate X هم اکنون در بازار تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد و به ترتیب با قیمت‌های 2000 و 2600 دلار به خریداران فروخته می‌شود. با وجو امکان خرید این گوشی‌ها، اما شاید شما تا کنون این دستگاه‌ها را در دور و اطراف خود ندیده باشد و مطمئنا علت این موضوع قیمت بسیار بالای آن‌ها است. گفتنی است، چون این گوشی‌های انعطاف پذیر اولین دستگاه‌ها از نوع خود هستند، هزینه بیمه نیز به آن‌ها اضافه می‌گردد.

    شرکت BOE به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان نمایشگر‌های دیجیتال در جهان و سازنده نمایشگر قابل انعطاف شرکت هوآوی، گام بلندی را برای تولید گوشی‌های قدرتمند انعطاف پذیر برداشته است. مدیر عامل این شرکت در مصاحبه در رابطه با محصولات آینده شرکت BOE گفت:" گوشی‌های انعطاف پذیر ما بسیار ارزان‌تر از دستگاه‌های شرکت‌های سامسونگ و هوآوی خواهد بود و در حدود 1500 دلار قیمت گذاری می‌شود. "

    کارشناسان فناوری با توجه به صحبت‌های مدیر عامل این شرکت و ارزیابی‌های خود از توانایی‌های BOE معتقدند تلفن همراه انعطاف پذیر BOE چه از لحاظ سخت فزاری و چه از لحاظ نرم افزاری ضعیف‌تر از محصولات مشابه شرکت‌های سامسونگ و هوآوی خواهند بود. در هر صورت باید منتظر بود و دید شرکت BOE که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند نامی گمنام محسوب می‌شود، چگونه خود را برای رقابت با غول‌های فناوری آماده می‌سازد.

    به طور حتم رقابت بین شرکت‌های مختلف برای تولید این فناوری‌های برتر و نوین بیش از هرکس به نفع خریدارن تمام خواهد شد و در نهایت بهترین محصول در اختیاران طرفداران گوشی‌های انعطاف پذیر قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر