شباهت‌های عجیب ال جی G۶ و آیفون ۸

عصر کالا- آیفون ۸ پرچم دار بعدی اپل خواهد بود و براساس خبر ها و تصاویر لو رفته آخرین پرچم دار اپل آیفون ۸ شباهت های بسیار زیادی به ال جی G۶ دار و باید دید این تصاویر لو رفته چه میزان صحت دارد.

شباهت‌های عجیب ال جی G۶ و آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، آیفون 8 پرچم دار بعدی اپل خواهد بود که به مناسبت دهمین سالگرد ورود آیفون به بازار گوشی های هوشمند، بسیار جنجالی شده است. تاکنون خبرهای بسیار زیادی در رابطه با آیفون 8 درز کرده است که در این خبر ها به‌کرات به لبه به لبه بودن صفحه نمایش آیفون 8 اشاره شده است. براساس اطلاعات درز کرده آیفون 8 با صفحه نمایش 5٫8 اینچی OLED عرضه خواهد شد.

    تاکنون خبر قطعی از سوی اپل مبنی بر مشخصات آیفون 8 ارائه نشده است ولی در روزهای اخیر عکسی در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که در این عکس که از یک منبع چینی ارائه شده است آیفون 8 با ویژگی های ظاهری نمایش داده شده است و طول و عرض و ارتفاع این گوشی هوشمند ارائه شده است.

    در عکس درز کرده ابعاد آیفون 8 به درستی و به صورت دقیق با ال جی G6 برابری می کند و البته آیفون 8 کمی از ال جی نازک تر است. در تصویر ارائه شده سنسور اثر انگشت در پشت گوشی هوشمند قرار دارد و دوربین دوگانه نیز به صورت عمودی در پشت گوشی هوشمند قرار دارد. هر دو این ویژگی ها خاص هستند و تاکنون در آیفون ها دیده نشده است. ابعاد ارائه شده برای آیفون 149 در 72٫5 در 7٫1 است.

    البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ممکن است این عکس ها در مرحله آزمایشی قرار داشته اند و کمپانی چینی آن ها را ارائه داده است و به احتمال بسیار زیاد در نسخه اصلی تغییرات زیادی در این طراحی صورت خواهد گرفت.

    یکی از مسائلی که بسیار مورد بحث قرار گرفته است، سنسور اثر انگشت است که قرار بود در زیر صفحه نمایش لبه به لبه قرار بگیرد و دکمه هوم فیزیکی نیز در این گوشی هوشمند حذف شود. با توجه به تصاویر درز کرده خبری از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیست و این سنسور در قسمت نا مناسبی در پشت گوشی هوشمند قرار گرفته است! شاید اپل در طراحی سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش دچار مشکل شده باشد و به همین دلیل ناچار این سنسور را در پشت گوشی هوشمند قرار داده است تا بتواند صفحه نمایشی لبه به لبه داشته باشد.

    براساس اطلاعات درز کرده آیفون 8 در سپتامبر رونمایی می شود همراه با آیفون 8 دو آیفون دیگر با عناوین آیفون 7S و آیفون 7S پلاس ارائه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر