ال جی V۳۰ قبل از موعد مقرر رونمایی می شود

عصر کالا- شایعه ها و گزارش های زیادی درباره گوشی LG V۳۰ منتشر شده است. این گوشی دومین پرچم دار این شرکت در سال ۲۰۱۷ است و کارشناسان زیادی انتظار دارند این گوشی عملکرد بهتری نسبت به LG G۶ در بازار داشته باشد.

ال جی V۳۰ قبل از موعد مقرر رونمایی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، در حال حاضر ال جی هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر نکرده اما طبق یک گزارش به نظر می رسد شرکت قصد دارد این گوشی را پیش از موعد مقر رونمایی کند.
    ال جی گوشی V20 را در شهریور ماه سال گذشته رونمایی کرد بنابراین می توان انتظار داشت شرکت بر اساس برنامه زمانی گوشی سابق عمل کند. اما گزارش اخیر این موضوع را رد می کند. این گزارش حاکی است این گوشی یک ماه کامل زودتر به بازار وارد خواهد شد.

    این گزارش ادعا می کند ال جی قصد دارد V30 را در بهار سال آینده رونمایی کند. دلیل این کار ال جی در این گزارش ذکر نشده اما احتمالاً به خاطر رقابت با گوشی Galaxy Note 8 که قرار است در همین زمان رونمایی شود، این تصمیم اتخاذ شده است.
    همچنین در این گزارش گفته شده ال جی قصد دارد رونمایی از گوشی LG G7 از بهمن ماه به دی ماه تغییر دهد. این شرکت معمولاً پرچم داران جدید سری G را درکنگره جهانی موبایل معرفی می کند اما ممکن است نسل جدید سری G را زودتر معرفی کند. البته هیچ کدام از این موارد توسط خود ال جی رسماً تائید نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر