عرضه گوشی هوشمند ارزان موتورولا با امکانات متنوع

عصر کالا- Moto E۴ نام تازه ترین گوشی هوشمند عرضه شده توسط موتورولا(متعلق به لنووو) است که به قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می رسد و از امکانات متنوعی برخوردار است. به گزارش بیزینس اینسایدر، گوشی یاد شده اگر چه ارزان قیمت است، اما تقریبا همه نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

عرضه گوشی هوشمند ارزان موتورولا با امکانات متنوع
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بیزینس اینسایدر، گوشی یاد شده اگر چه ارزان قیمت است، اما تقریبا همه نیازهای کاربران را برطرف می‌کند.

    این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی با دقت 720 پیکسل است. قاب مشکی زیبا و 2 گیگابایت رم از جمله دیگر امکانات این گوشی است. پردازنده اصلی این گوشی Snapdragon 425 است که یک پردازنده متوسط محسوب می‌شود. همین امر باعث می‌شود راه اندازی برنامه های موبایلی و به خصوص بازی‌های بر روی این گوشی چند ثانیه‌ای به طول بینجامد.

    حافظه این گوشی 16 گیگابایت ظرفیت دارد و البته می توان با نصب کارت حافظه بر این رقم افزود. پرت میکرویو اس بی و اسکنر اثرانگشت از جمله دیگر امکانات این گوشی است.

    این گوشی دارای یک باتری 2800 میلی آمپری نیز هست که با توجه به امکانات این گوشی حدود یک روز برای رفع نیازهای کاربران کافی است. دوربین پشتی گوشی یاد شده 8 مگاپیکسلی،دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل آن هم اندروید 7.1.1 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر