پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ با هدایای ویژه در ایران آغاز شد

عصر کالا- پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ (Samsung Galaxy Note ۸)، گوشی پرچمدار جدید کره‌ای از امروز با هدایای ویژه از طریق فروشگاه دیجی کالا در ایران آغاز شد.

پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ با هدایای ویژه در ایران آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، طرح پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 در ایران از روز شنبه 25 شهریورماه به همراه هدایایی ویژه آغاز شد. جدیدترین پرچمدار کهکشان سامسونگ تنها از طریق فروشگاه آنلاین دیجی کالا پیش‌فروش می‌شود.

    پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت 8

    گلکسی نوت 8 در اولین روز شهریور ماه امسال طی مراسمی رسمی در شهر نیویورک رونمایی شد. نوت 8 با نمایشگر بدون مرز (infinity) و صفحه نمایش 6.3 اینچ طراحی شده است. پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ، نخستین گوشی هوشمند سامسونگ است که از دوربین دوگانه با دو لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجزا بهره می‌برد.
    هدایای ویژه پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت 8

    سامسونگ به تمامی کسانی که گوشی نوت 8 خود را در این طرح خریداری کنند ابزار کاربردی دکس استیشن (Dex Station) را اهدا می‌کند. دکس استیشن وسیله قابل حملی است که گلکسی نوت 8 را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند. به کمک دکس کاربران می‌توانند در فضایی شبیه ویندوز از موس و صفحه کلید برای کار با اپلیکیشن‌ها و امکانات موجود در گوشی بهره ببرند.

    هدایای مربوط به شرکت کنندگان طرح پیش فروش نوت 8 به اینجا ختم نمی‌شود. در این طرح همچنین، سه کارت هدیه 500 هزار ریالی برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین دیجی کالا، دیجی استایل و فیدیبو به خریداران نوت 8 اهدا می‌شود. سیم کارت یوسیم (Usim) همراه اول با 20 گیگابایت اینترنت یکی دیگر از هدایای ویژه طرح پیش‌ فروش نوت 8 است.

    بسته هدایای سامسونگ برای خریداران پیش ‌فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 با سرویس پشتیبانی ویژه یا VIP کامل می‌شود. در این سرویس خدمات پس از فروش بسیار گسترده و ویژه ای به کاربران نوت 8 ارایه می‌شود. نوت‌هایی که در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا پیش‌ فروش می‌شوند دارای یکی از ضمانت‌نامه‌های مایکروتل یا هماهنگ خواهند بود.

    پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت 8

    قلم S pen در نوت 8 با داشتن ویژگی‌هایی همچون Live Message (ارسال پیام‌های متنی به شکل انیمیشن)، استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب و گردوغبار)، یادداشت‌برداری در زمان خاموش بودن صفحه نمایش، تبدیل واحدهای اندازه‌گیری و نرخ ارز، ترجمه متن‌ها و … به ابزاری فراتر از یک قلم دیجیتالی ساده تبدیل شده است.

    گلکسی نوت 8 به تازگی موفق شد عنوان «نوآورانه‌ترین و بهترین عملکرد نمایشگر» را از موسسه دیسپلی‌میت (برترین مرکز ارزیابی نمایشگرهای ویدیویی در جهان) دریافت کند. نمایشگر این گوشی با نسبت تصویر 18.5:9 از رزولوشن QHD پلاس (1440 در 2960) با قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10 بهره می‌برد.

    علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از هدایای ویژه طرح پیش‌ فروش گلکسی نوت 8 می‌توانند از روز شنبه 25 شهریورماه به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا مراجعه کنند.

    جدیدترین پرچمدار کهکشانی سامسونگ به قیمت 3 میلیون و 599 هزار تومان و با 64 گیگابایت حافظه داخلی پیش فروش می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر