موتو Z۲ پلی در چین با قیمت ۴۸۴ دلار به‌فروش می‌رسد

عصر کالا- موتو Z۲ پلی اوایل این ماه رونمایی شد.

موتو Z۲ پلی در چین با قیمت ۴۸۴ دلار به‌فروش می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، این اسمارت‌فون، جانشین اصلی موتو Z پلی است و همراه‌ با تغییراتی در طراحی و سخت افزاری با قیمت 499 دلار به‌بازار می‌آید.

    طبق برنامه‌ریزی‌ها این گوشی هوشمند در تابستان امسال همانند موتو Z2 در چین عرضه خواهد شد. با توجه به اطلاعات موجود، این گوشی هوشمند با همان قیمت نسل قبلی خود به‌فروش خواهد رسید. قیمت مورد نظر برای تلفن همراه مذکور در چین 484 دلار ذکر شده که 15 دلار کمتر از نرخ بین المللی آن است.

    موتو Z2 پلی صفحه نمایشی 5.5 اینچی با پنل امولد و کیفیت FHD دارد و توسط چیپست اسنپدراگون 625 ساخته کوالکام اداره می‌شود. این محصول در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی 4 گیگابایت رم به‌همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری، 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

    دوربین پشتی موتو Z2 پلی یک سنسور 12 مگاپیکسلی Dual Pixel با گشودگی دیافراگم 1.7 است و دوربین سلفی آن، 5 مگاپیکسلی با f/2.2 در‌نظر گرفته شده که در کنار خود فلش LED دوگانه‌ای را نیز جای می‌دهد.

    این اسمارت‌فون نسبت به نسل قبلی خود در بخش تضعیف شده و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وظیفه نیرو‌دهی آن را برعهده دارد، در صورتی که موتو Z پلی باتری 3500 میلی آمپر ساعتی داشت. البته این تغییر می‌تواند ضخامت این تلفن همراه را کاهش دهد.

    موتو Z2 پلی همراه‌ با نسخه 7.1.1 سیستم عامل اندروید عرضه شده و از قابلیت‌هایی نظیر NFC و اسکنر اثر انگشت برخوردار است. هم‌چنین موتو ماد‌های قدیمی و جدید نیز بر روی آن قرار می‌گیرند.

    ممکن است این اسمارت‌فون با رابط کاربری ZUI راه اندازی شود ولی این موضوع توسط لنوو تایید نشده و شاید منحصر به چین باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر