معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان

عصر کالا: امنیت واژه‌ای است که بسیاری معتقدند سیستم‌عامل اندروید چندان با آن آشنایی ندارد.

معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰
  • معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان
  • معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان
  • معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان
  • معرفی امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، در این مطلب می‌خواهیم به شما گوشی‌های اندرویدی معرفی کنیم که امنیت شما را در مقابل بدافزارها کاملا تأمین می‌کنند.

در روزهای اخیر اخبار مربوط به باج‌افزارها و خساراتی که به بار آورده‌اند بسیاری از کاربران را نگران کرده است. از آنجا که اکوسیستم اندروید مانند ویندوز یا آی‌او‌اس نیست و به‌روزرسانی‌های این سیستم‌عامل معمولا با تاخیر به دست کاربران، آن‌ هم تنها درصدی از آن‌ها، می‌رسد از این نظر شاید کاربران این سیستم‌عامل که در حال حاضر محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی محسوب می‌شود در معرض خطر بیشتری باشند. در این مطلب مشاور خرید قصد داریم امن‌ترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار را برایتان معرفی کنیم.


Google Pixel

گوگل پیکسل امن‌ترین گوشی‌ اندرویدی و یکی از امن‌ترین گوشی‌های موبایل امروز بازار است که می‌توانید بخرید.

گوگل پیکسل تمامی تدابیر امنیتی را در نظر می‌گیرد. این گوشی به محض انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی آن را دریافت کرده در نتیجه در مقابل جدیدترین بدافزارهای شناخته شده شده شما را مقاوم می‌کند. علاوه بر این تمامی کدهایی که از راه دور در دستگاه ایجاد می‌شود توسط گوگل مانیتور شده و هر محتوایی که پتانسیل بدافزاری داشته باشد مسدود می‌گردد. گرچه «امنیت» و «حریم شخصی» دو موضوع متفاوت است، اما وقتی می‌خواهید که حریم شخصی‌تان حفظ شود باید مطمئن شوید که گوشی شما آنقدر امنیت دارد که از حریم شخصی شما حفاظت کند.


چرا گوگل پیکسل امن‌ترین گوشی اندرویدی است؟

هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، می‌تواند از سوی هکرها مورد حمله قرار بگیرد و این موضوع اصول پایه‌ای امنیت را نقض می‌کند. اگر گوشی شما هر چند مدت به‌روزرسانی‌هایی برای مقابله با این تهدیدها دریافت نمی‌کند، در نتیجه می‌توان گفت که وضعیت دستگاه شما امن نیست. همه ما اطلاعات شخصی فروانی را روی گوشی‌هایمان نگه می‌داریم، که بر روی بسیاری از آن‌ها نمی‌توان قیمت گذاشت، و باید از این اطلاعات در مقابل حملات خارجی حفاظت کنیم.

گوشی‌های پیکسل مستقیما نسخه‌های جدید اندروید را از گوگل دریافت می‌کنند. به جز قابلیت‌های جدیدی که در هر نسخه نسبت به نسخه قبل وجود دارد و با خرید این گوشی‌ها اولین نفری هستید که آن‌ها را تجربه می‌کنید، ماژول امنیتی اندروید نیز نسخه به نسخه پیشرفت کرده و تیم مخصوصی مرتبا وضعیت امنیتی اندروید را بررسی کرده و آن را بهبود می‌بخشند. علاوه بر این گوگل ابتدای هر ماه به‌روزرسانی‌های امنیتی‌ جدیدی منتشر می‌کند و به جرئت می‌توان گفت این به‌روزرسانی‌ها از هر به‌روزرسانی دیگری مهم‌تر است. گوشی‌های گوگل، مثلا Nexus 6P، این به‌روزرسانی‌ها را در تمام طول عمر دریافت می‌کنند و پشتیبانی از آن‌ها قطع نمی‌شود.

علاوه بر این نکات باید به این موضوع اشاره کرد که پیکسل فقط یک گوشی امن نیست، بلکه تلفن‌ هوشمندی است که مطمئنا می‌تواند نیازهای شما را مرتفع کند. پرچم‌داری که در دو نسخه 5 و 5.5 اینچی به بازار عرضه شده و هر دو نسخه از سخت‌افزار یکسانی بهره می‌برند. پیکسل می‌تواند برای شما تجربه کار با یک گوشی روان و امن را به ارمغان بیاورد.

Google Pixel را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 000‚950‚2 تومان و Google Pixel XL را با قیمت 000‚580‚3 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.


BlackBerry KEYone

بلک‌بری در زمینه گوشی‌های موبایلِ امن و مدیریتی یک اسطوره است و بعد از چند سال پذیرفته با بازار همگام شود و گوشی‌های جدیدش را با سیستم‌عامل اندروید راهی بازار کرده است. کی‌وان صفحه کلیدی در اختیار شما می‌گذارد که تنها در گوشی‌های بلک‌بری می‌توانید آن را تجربه کنید و این بهترین انتخاب برای کسانی است که هم می‌خواهند با سیستم‌عامل اندروید کار کنند، هم از صفحه کلید فیزیکی استفاده کنند و هم خیالشان راحت باشد که تولیدکننده تلفن همراهشان برای امنیت اهمیت ویژه‌ای قائل است و در این زمینه شهرت قابل توجهی دارد. بلک‌بری کی‌وان معمولا اولین گوشی هوشمند اندرویدی است که همزمان با گوشی‌های پیکسل به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه اندروید را دریافت می‌کند.

BlackBerry KEYone را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 000‚598‚2 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.


BlackBerry DTEK60

بلک‌بری ادعا می‌کند که DTEK60 امن‌ترین گوشی اندرویدی جهان است. این گوشی به اپلیکیشن اختصاصی  DTEK مجهز است که عملکرد اپلیکیشن‌ها و سیستم‌عامل شما را تحت نظر دارد و اگر اتفاقی غیر عادی در گوشی شما در حال وقوع باشد، شما را مطلع می‌سازد. این برنامه تمامی اطلاعات بین برنامه‌ها، اطلاعات وارد شده از طریق صفحه کلید و داده‌های مورد نیاز اجرای برنامه‌ها را بررسی و کنترل کرده و در مجموع خیال شما را از نظر امنیت راحت می‌کند. گرچه این اپلیکیشن به صورت یک به‌روزرسانی جداگانه برای گوشی Priv نیز در دسترس است، اما نصب بودن پیش فرض آن بر روی DTEK60 باعث شده که بلک‌بری به این گوشی لقب «امن‌ترین گوشی اندرویدی» را بدهد. کارآیی این گوشی نیز همان‌طور که از دور به نظر می‌رسد، ساده، جذاب و عالی است. این گوشی می‌تواند برای همه کاربران، به خصوص مدیران، مناسب باشد.

BlackBerry DTEK60 را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 000‚570‚1 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.


جمع‌بندی

زمانی که صحبت از امنیت می‌شود، رسانه‌ها معمولا تصویر بدی از اندروید در این زمینه به تصویر می‌کشند. البته به سختی می‌توان آن‌ها را در این کار مقصر دانست، زیرا بازار گوشی‌های اندرویدی پر است از گوشی‌هایی که سیستم‌عامل‌های قدیمی و به روز نشده دارند و تولیدکنندگان آن‌ها نیز اهمیتی به مسأله امنیت نمی‌دهند. اما در این بازار آشفته گوشی‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند خیال شما را از نظر امنیت اطلاعات و داده‌هایتان راحت کنند. هر سه گوشی معرفی شده در بالا از نظر امنیتی فوق‌العاده عمل می‌کنند، اما در مجموع گوگل پیکسل انتخاب ما به عنوان امن‌ترین گوشی اندرویدی است. یک تیم حرفه‌ای برای حفظ امنیت این گوشی به صورت تخصصی کار می‌کنند و تلاش می‌کنند گوشی شما از هر بدافزاری در امان باشد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر