زمان عرضه Samsung Galaxy Note ۹ اعلام شد

عصر کالا- موفقیت گلکسی نوت ۸ باعث شده تا سال آینده علاوه بر دو گوشی مورد انتظار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، فبلت گلکسی نوت ۹ هم در صف تولید قرار بگیرد.

زمان عرضه Samsung Galaxy Note ۹ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، اکنون که سامسونگ گوشی گلکسی نوت 8 را با موفقیت عرضه کرده و توانسته توجه طرفداران را به خود جلب کند، کاملاً طبیعی و منظقی است که برنامه‌های بعدی خود را با دقت و وسواس بیشتری برنامه‌ریزی نماید. موفقیت گلکسی نوت 8 باعث شده تا سال آینده علاوه بر دو گوشی مورد انتظار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، فبلت گلکسی نوت 9 هم در صف تولید قرار بگیرد.

    با توجه به شایعاتی که اخیراً منتشر شده، سامسونگ در حال حاضر مراحل اولیه توسعه گلکسی نوت 9 را که گفته می‌شود فعلاً با اسم رمز به نام Crown (تاج) شناخته می‌شود، آغاز نموده و انتظار می‌رود این فبلت را در اواخر تابستان 2018 و احتمالاً در اواسط ماه اوت (مرداد 97)، روانه بازار کند. مطابق معمول، اسم رمزی که برای نوت 9 در نظر گرفته شده هیچ اشاره‌ای به مشخصات احتمالی آن نداشته و نکته‌ای را فاش نمی‌کند. در حاضر تنها می‌توان گفت سامسونگ شروع به برنامه‌ریزی مراحل بعدی سری موفق نوت خود کرده است.
    آغاز مراحل توسعه گلکسی نوت 9 در برخی نشریات کره جنوبی مورد اشاره قرار گرفته و این نشریات با نقل قول از یکی از تأمین کنندگان قطعات سامسونگ، ادعا نموده که غول تکنولوژی کره‌ای می‌خواهد قطعات سخت افزاری مورد نیاز برای نمونه اولیه گلکسی نوت 9 را تا اوایل سال 2018 بدست آورد:


    ما در سه ماهه اول سال آینده میلادی شروع به تآمین قطعاتی برای تولید آزمایشی (گلکسی نوت 9) خواهیم کرد.


    این بدان معنی است که هنوز زمان زیادی تا آماده شدن نمونه اولیه این فبلت مورد انتظار باقی مانده و تا چند ماه آینده حتی خبری از شایعات مربوط به آن نیز نخواهد بود. البته با توجه به رویکرد شرکت سامسونگ انتظار می‌رود گلکسی نوت 9 مجهز به اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشد. در هر حال برای پی بردن به اطلاعات بیشتر و موثق‌تر در مورد این فبلت فعلاً باید منتظر بمانیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر