بهترین پرچمدار جشنواره MWC ۲۰۱۸ از نگاه کاربران +تصویر

عصر کالا- بر اساس نظرسنجی های مختلف پرچمدار سامسونگ به عنوان محبوب‌ترین پرچمدار جشنواره MWC ۲۰۱۸ اعلام شد.

بهترین پرچمدار جشنواره MWC ۲۰۱۸ از نگاه کاربران +تصویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره MWC سال 2018 نیز با همه فراز و فرودهای خود به پایان رسید و شرکت های بزرگی تواستند با حضور در این جشنواره محصولات جدید و پرچمدار خود را رونمایی کنند.

    شرکت سامسونگ توانست دو گوشی پرچمدار خود یعنی Samsung Galaxy S9 و Samsung Galaxy S9+ را رونمایی کند. از طرفی شرکت سونی با معرفی دو گوشی Sony Xperia XZ2 و Sony Xperia XZ2 Compact در نمایشگاه حاضر شد.

    شرکت بعدی نوکیا بود که با پرده برداری از نسل جدید گوشی پرچمدارش، Nokia 8 Sirocco را به جهان معرفی کرد. در این بین شرکت ایسوس و ال‌جی نیز از رقابت عقب نماندند و به ترتیب گوشی Asus Zenfone 5z ZS620KL و LG V30s Thinq را رونمایی کردند.

    اما موضوع جالب تر نظرسنجی‌های برگزار شده میان کاربران و طرفداران است. در این نظرسنجی‌ها که به طور کامل به جشنواره MWC 2018 اختصاص داشتند؛ از کاربران پرسیده شد که بهترین گوشی پرچمدار معرفی شده در این جشنواره از نگاه آنان چیست؟

    در عمده این نظرسنجی‌ها پرچمداران سامسونگ در صدر فهرست گوشی‌های معرفی شده در جشنواره MWC 2018 قرار داشتند. در ادامه نتیجه این نظرسنجی و میزان رای کاربران به هر پرچمدار را مشاهده می‌کنید :

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر