سهم بازار سامسونگ در سال آینده کاهش می‌یابد؟

عصر کالا- به گفته موسسه تحلیل و تحقیقاتی استراتژی آنالتیکس، سهم بازار شرکت سامسونگ در سال آینده میلادی به کمتر از ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.

سهم بازار سامسونگ در سال آینده کاهش می‌یابد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»به نقل از سام موبایل، با اینکه سامسونگ در سال جاری میلادی 2017 فروش فوق العاده و خیره کننده ای داشت و در صدر پرفروش ترین های تکنولوژی بود برآورد شده است که در سال آینده میلادی رشد فروش آن متوقف شده و با کاهش 20 درصدی روبرو خواهد شد.

    شرکت تحقیقاتی و تحلیلی استراتژی آنالتیکس برآورد کرده است که فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در بین پنج برند پرفروش جهان، در سال 2018 میلادی کمترین رشد را تجربه خواهد کرد.

    این موسسه تحقیقاتی پیش بینی می کند که تا پایان سال 2017 سامسونگ تعداد گوشی های فروخته شده خود را به عدد 319 میلیون گوشی هوشمند برساند که این به معنای تصاحب 20.5 درصد از سهم بازار است اما طبق پیش‌بینی‌های همین موسسه، فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سال آینده میلادی (2018) به عدد تقریبی 315 میلیون دستگاه خواهد رسید و این بدان معناست که سهم بازار آن به  19.2 درصد کاهش خواهد یافت.

    این پیش بینی های جدید بر این اساس هستند که اپل از پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 10 رونمایی کرده است. از آن سو نیز سازندگان گوشی های هوشمند و رقبای چینی هم با عرضه گوشی های میان رده و پایین رده کار را برای سامسونگ بسیار سخت و دشوار کرده اند.

    این موسسه تحقیقاتی در خصوص سایر برندهای مطرح همچون اپل، هوواوی، شیائومی نیز برآورد کرده است که سهم خود را در بازار حفظ کرده و یا آن را افزایش می دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر