پوشش کامل رجیستری برای تمام برندهای موبایل از امروز

عصر کالا- سخنگوی طرح رجیستری موبایل با اشاره به پایان مهلت درنظر گرفته شده برای برندهای سامسونگ و اچ‌تی‌سی از پوشش کامل این طرح برای تمام موبایل‌ها، تبلت‌ها و سایر تجهیزاتی که امکان ارتباط و سرویس گیری از اپراتورهای داخلی خبر داد.

پوشش کامل رجیستری برای تمام برندهای موبایل از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم, حمیدرضا دهقانی نیا با اشاره به پایان آخرین مهلت درنظر گرفته شده برای برندهای مختلف گوشی تلفن همراه برای برقراری تماس، اظهار کرد: ساعت 23:59، سی‌ویکم فروردین ماه، آخرین مهلت برقراری تماس برای گوشی‌های تلفن همراه برندهای سامسونگ، اچ‌تی‌سی و ... که پیش از این در شمول طرح رجیستری قرار نگرفته بودند به پایان رسید و از صبح امروز، تمام گوشی‌های تلفن همراه کشور در پوشش این طرح قرار گرفتند.

    سخنگوی طرح رجیستری موبایل ادامه داد: از امروز (شنبه) هر شهروند ایرانی که قصد خرید تلفن همراه را دارد باید حتماً در زمان خرید موبایل، تبلت یا هرگونه تجهیزات ارتباطی دیگر که از اپراتورها سرویس می‌گیرند، از اصالت محصول مورد نظر را از طریق ارسال کد IMEI به شماره *7777# اطمینان حاصل کنند.

    وی تاکید کرد: خریداران موبایل باید حتماً قبل از ترک محل فروش این محصولات، فاکتور رسمی مهردار که در آن کد IMEI دستگاه خریداری شده ثبت شده است را از فروشنده دریافت کنند و با ارسال گزینه 1 به شماره ذکر شده استعلام اصالت محصول و پس از آن با ارسال گزینه 2، فرایند فعال‌سازی تلفن همراه خریداری شده را تکمیل کنند.

    دهقانی‌نیا گفت: یکی از نکات مهم در این بخش آن است که پس از ارسال گزینه یک به شماره فوق، پیامکی با سربرگ «همتا» به موبایل مورد نظر ارسال می‌شود و خریداران می‌بایست حتماً محتوی پیامک دریافتی و مشخصات درج شده در آن را با محصول مورد نظرشان تطبیق دهند.

    این طرح که از تاریخ 28 بهمن ماه سال 1396، آغاز شد ابتدا برند ال‌جی و سپس برندهای نوکیا و هوآوی و برخی برندهای دیگر و از امروز سامسونگ، اچ‌تی‌سی و برندهای باقی مانده را مشمول نظارت خود قرار داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر